شناسهٔ خبر: 67059073 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسکانیوز | لینک خبر

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان یزد مطرح کرد:

گسترش گفتمان انقلاب اسلامی در سراسر جهان

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان یزد گفت: سیاست‌های جمهوری اسلامی ایران در بین لایه‌ها و توده‌های مردم سراسر جهان نفوذ و قلب مردم را سمت نگرش‌های ایران و اسلام متمایل کرده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه استان‌های ایسکانیوز، حجت‌الاسلام‌والمسلمین علیرضا نجیمی، ضمن گرامیداشت سالروز رحلت امام خمینی (ره) و سالروز قیام 15 خرداد اظهار داشت: کشور جمهوری اسلامی ایران در شرایط فعلی دارای جایگاه بسیار با اهمیتی در سطح کشورهای منطقه و حتی جهان است و به‌خوبی و باقدرت در تعیین سیاست‌های جهانی به‌عنوان یک کنشگر فعال و اثرگذار در حال ایفای یک نقش راهبردی است.

وی ادامه داد: امروز سیاست‌های خیرخواهانه کشور عزیزمان نه‌تنها عامل عزت و افتخار مردم ایران و فتح‌الفتوحی برای جمهوری اسلامی است؛ بلکه حتی در بین لایه‌ها و توده‌های مردمی سراسر جهان نیز نفوذ کرده و قلب مردم جهان را به سمت‌وسوی نگرش‌های ایران و اسلام متمایل کرده است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان یزد با بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران گفتمان اسلام را نقشه راه خود قرار داده است تصریح کرد: این گفتمان باعث عزت، اقتدار و پیشرفت ایران در عرصه‌های مختلف شده است و تنها راه رهایی جهان امروز از بن‌بست‌هایی که در آن قرار گرفته است در گفتمان اسلام به پرچم‌داری جمهوری اسلامی ایران وجود دارد.

نجیمی با تأکید بر اینکه مردم ایران به پشتوانه آموزه‌هایی که بر اساس دین اسلام، قرآن و نصرت الهی است به این باور رسیده‌اند که «ما می‌توانیم»، گفت: مردم ایران به پشتوانه این آموزه‌ها همواره در طول این سال‌ها تلاش کرده‌اند و هیچ‌ موقع به بیگانگان چشم نداشته‌اند و این مهم‌ترین موضوعی بوده است که امروز به چنین جایگاه ارزشمندی کشور عزیزمان در سطح جهان برسد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان یزد گفت: موفقیت عملیات وعده صادق توانست تمام هیمنه پوشالی که کشورهای مثلاً ابرقدرت برای خود ایجاد کنند درهم بپیچد و این‌گونه مردم ایران و مردم جهان توانمندی و اقتدار ایران دیدند و به‌یقین رسیدند.

خبرنگار: علیرضا شفیعی

انتهای خبر/

نظر شما