شناسهٔ خبر: 67058858 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: ایکنا | لینک خبر

سیدعلی فضل‌الله:

راهپیمایی پرچم در قدس با هدف تکمیل اشغالگری رژیم صهیونیستی است

خطیب جمعه منطقه حاره حریک بیروت گفت: راهپیمایی پرچم که هرسال از سوی رژیم صهیونیستی در قدس برپا می‌شود، مراسمی برای تکمیل اشغالگری این رژیم در قدس شریف است.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایکنا به نقل از العهد، سیدعلی فضل‌الله،  خطیب نماز جمعه مسجد امامین حسنین حاره حریک بیروت، امروز در خطبه‌های نماز جمعه با اشاره به ادامه تجاورات رژیم صهیونیستی به غزه گفت: جنایت این رژیم در اردوگاه النصیرات و ساختمان وابسته به سازمان ملل متحد در کرانه باختری و تخریب کامل آن مسلماً آخرین جنایات این رژیم نخواهد بود و این رژیم هیچ تمایلی به پاسخگویی درباره این جنایات ندارد.
 
فضل‌الله ابراز تأسف کرد که برخی کشورهای عربی به جای اینکه از رژیم صهیونیستی بخواهند تا این فشار جدی را از روی ملت فلسطین بردارد، از فلسطین می‌خواهند که در برابر این تجاوزات کوتاه بیاید.
 
وی ادامه داد:‌ اما با این وجود، ملت فلسطین همچنان ثابت قدم بر سر مواضع خود ایستاده و به این دشمن جنایتکار اجازه نخواهند داد به اهداف خود در تسلط بر نوار غزه و آواره کردن فلسطینیان دست یابد.
 
خطیب نماز جمعه بیروت در ادامه با اشاره به راهپیمایی پرچم صهیونیست‌ها اظهار کرد: راهپیمایی پرچم که هر سال از سوی رژیم صهیونیستی در قدس برپا می‌شود، مراسمی برای تکمیل اشغالگری این رژیم در قدس شریف است و همچون سالیان گذشته سران این رژیم ادعا می‌کنند که قدس پایتخت ابدی این رژیم است و تمایلی به هیچگونه مذاکراتی ندارند.
 
فضل‌الله در پایان ابراز تأسف کرد که جنایات رژیم صهیونیستی با موضع گیری کشورهای عربی و اسلامی روبرو نمی‌شود و این مسئله موجب تشویق این رژیم به تداوم سیاست یهودی‌سازی قدس و هتک حرمت مسجد الاقصی و مقدسات اسلامی و مسیحی خواهد شد.
انتهای پیام

نظر شما