شناسهٔ خبر: 67057802 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

ترافیک سنگین در تمامی محور‌های شریانی کشور در ساعات پایانی تعطیلات

مسئول سالن عملیات مرکز مدیریت راه‌های کشور گفت: مسافران با توجه به اتمام تعطیلات و بارش باران در برخی از محورها از آخرین وضعیت جوی و ترافیکی محورها مطلع شوند.

صاحب‌خبر -

ایمان محرابی نیا مسئول سالن عملیات مرکز مدیریت راه های کشور در گفت‌وگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان با بیان اینکه در حال حاضر تردد از آزادراه تهران – شمال و محور چالوس مسیر (جنوب به شمال) تا اطلاع بعدی ممنوع است گفت: ترافیک سنگین در محور چالوس مسیر(شمال به جنوب) محدوده آتشگاه و حدفاصل پورکان تا بیلقان، محور هراز مسیر(شمال به جنوب) محدوده های کلرد ، آب اسک و امامزاده هاشم ، آزادراه رشت – قزوین محدوده پارک جنگلی سراوان سنگین گزارش شده است.

وی افزود:ترافیک سنگین در محور فیروزکوه مسیر(شمال به جنوب) محدوده امین آباد را شاهد هستیم.

محرابی نیا در خصوص آخرین وضعیت جوی ترافیکی سایر محور ها هم گفت: ترافیک سنگین در آزادراه قزوین – کرج محدوده های محمدیه و شهرک صنعتی کاسپین و حدفاصل گلدشت تا کمالشهر و حدفاصل گلشهر تا مهرشهر و حدفاصل پایانه شهید کلانتری تا پل کلاک، آزادراه ساوه – تهران محدوده های پرند و نسیم شهر را شاهد هستیم.

او گفت: ترافیک سنگین در آزادراه قم – تهران محدوده شکرآباد و حدفاصل پلایین تا میدان جهاد، محور شهریار – تهران حدفاصل میدان معادن تا شهرقدس گزارش شده است.

وی افزود: ترافیک سنگین در محور فشم – تهران حدفاصل حاجی آباد تا شمیران را شاهد هستیم. مسافران با توجه به اتمام تعطیلات و بارش باران در برخی از محورها از آخرین وضعیت جوی و ترافیکی محورها مطلع شوند.

او در خصوص  آخرین وضعیت جوی محورها هم گفت: بارش باران در برخی از محورهای استان کرمان گزارش شده است. 

خبرنگار: محبوبه کباری 

نظر شما