شناسهٔ خبر: 67054684 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

امام جمعه شاهرود:

لزوم رعایت اخلاق مداری در انتخابات/ نامزدها آبروی ملی را حفظ کنند

شاهرود- امام جمعه شاهرود به رعایت اصل اخلاق‌مداری از سوی نامزدها و هواداران آن‌ها در انتخابات تاکید کرد و گفت: باید آبروی ملی حفظ شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام عباس امینی ظهر آدینه در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شاهرود به میزبانی مصلی مدرسه قلعه ضمن بیان اینکه رعایت آبروی ملی در انتخابات ریاست جمهوری از سوی نامزدها اصل مهمی که باید مورد توجه قرار گیرد، ابراز داشت: این شأن و منزلت انقلاب جمع‌آوری شده با خون دل مردم باید حفظ شود.

وی ضمن بیان اینکه اخلاق مداری یکی از موارد مهمی که در انتخاب فرد اصلح باید مورد توجه قرار گیرد، افزود: این اخلاق باید علاوه بر نامزدها توسط ستادها و طرفداران و هواداران آنها نیز رعایت شود.

خطیب جمعه شاهرود ضمن بیان اینکه انتخابات زودهنگام ریاست جمهوری در شرایطی که مردم داغدار شهید راه خدمت هستند، ابراز داشت: این موضوع مهم که در انتخابات ریاست جمهوری به کسی رأی دهیم که ادامه دهنده راه ایشان باشد.

امینی ضمن بیان اینکه اتهام و توهین به افراد در انتخابات ریاست جمهوری شایسته نیست، تصریح کرد: این روند به درد و گرفتاری مردم نخواهد خورد به جای آن باید نامزدها به اعلام برنامه‌ها و نقد گفتمان بپردازند.

وی با بیان اینکه چهاردهمین رئیس جمهور باید شخصی در تراز مدیریت کلان کشور باشد، افزود: با انتخاب این شاخص می‌توان گفت که رده شهدای خدمت پر رهرو است.

به گزارش خبرنگار مهر، مراسم عزاداری و سوگواری سالروز شهادت حضرت امام محمدتقی جوادالائمه (علیه السلام) با مداحی و سخنرانی ذاکرین اهل بیت (ع) با حضور حجت الاسلام عباس امینی امام جمعه شاهرود در محل حسینیه اعظم مدرسه قلعه شاهرود قبل از شروع نماز عبادی سیاسی جمعه برگزار شد.

نظر شما