شناسهٔ خبر: 67051859 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: مشرق | لینک خبر

اظهارنظر پاسور تیم ملی بلغارستان در مورد عملکرد تیم ایران

ایسنا

پاسور تیم ملی والیبال بلغارستان گفت: در هر مسابقه تلاش خودمان را می‌کنیم تا مثل یک تیم بازی کنیم و در هر امتیاز بهتر شویم.

صاحب‌خبر -

به گزارش مشرق، تیم‌ ملی والیبال ایران امروز جمعه ۱۸ خرداد در سومین مسابقه خود در هفته دوم لیگ ملت‌ها در شهر کوکورا به مصاف بلغارستان رفت و سه بر دو نتیجه را به حریف واگذار کرد.

سیمون نیکولوف، پاسور تیم ملی بلغارستان درباره دیدار ایران و بلغارستان اظهار کرد: بازی خیلی جذاب بود. یکی از بازی‌های سخت بلغارستان آن هم مقابل تیمی مثل ایران بود.

او با بیان این‌ که تیم ایران خیلی فیزیکی است، گفت: تیم ایران همیشه اسپکرهای خوبی دارد. خیلی خوشحالم که در آخر تیم بلغارستان مسابقه را کنترل کرد و به عنوان یک تیم خودمان را مدیریت کردیم.

پاسور تیم ملی والیبال بلغارستان گفت: بازیکنان جوان ایران خیلی با استعداد هستند. آن‌ها از بهترین‌های جهان هستند. بازیکنان جوانان ایران در سال ۲۰۲۳ قهرمان جهان شده‌اند. در سال ۲۰۰۵ هم به چنین موفقیتی رسیدند و یقین دارم که در سال‌های پیش رو تیم ملی والیبال ایران با این بازیکنان یکی از بهترین تیم‌های جهان خواهد شد.

وی درباره عملکرد تیم بلغارستان در لیگ ملت‌ها گفت: در وهله اول می‌خواهیم مثل یک تیم بازی کنیم. چون همان‌طور که می‌دانید دیگر نمی‌توانیم به المپیک پاریس صعود کنیم. اما در هر بازی می‌توانیم تلاش خودمان را انجام دهیم تا مثل یک تیم بازی کنیم و در هر امتیاز بهتر شویم. برای هر امتیاز بجنگیم تا در بلندمدت بهتر شویم.

نظر شما