شناسهٔ خبر: 67050090 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

پرونده ورود زائران مدینه قبل بسته شد

با فرود آخرین هواپیمای حامل زائران حرم نبوی در فرودگاه مدینه پرونده ورود زائران ایرانی به شهر پیامبر در قالب کاروانهای مدینه قبل بسته شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایلنا به نقل از  پایگاه اطلاع‌رسانی حج، علی اصغری مسئول ستاد مدینه منوره با اشاره به اینکه پنجشنبه شب (۱۷ خرداد) پرونده ورود زائران ایرانی مدینه قبل بسته شد، اظهار داشت: زائران بیت‌الله الحرام از بامداد ۲۴ اردیبهشت‌ماه تا شب گذشته از ایستگاههای مختلف پروازی به مدینه منوره مشرف شدند و روز پنج شنبه هم با انتقال پنج کاروان از استان‌های تهران و یزد پرونده ورود زائران مدینه قبل بسته شد. 

وی ادامه داد: این زائران پنج روز در مدینه منوره خواهند بود و در روز ۲۲ خرداد با احرام بستن در مسجد شجره به وسیله قطار سریع‌السیر حرمین برای انجام اعمال و مناسک عمره تمتع به مکه مکرمه انتقال می‌یابند. 

مسئول ستاد مدینه منوره با اعلام اینکه هم‌اکنون بیش ۱۰ هزار و ۲۰۰ زائر ایرانی در شهر پیامبر حضور دارند، تصریح کرد که بیش از ۳۸ هزار نفر از هموطنانمان از ابتدای موسم حج با قطار سریع‌السیربه مکه مکرمه اعزام شده‌اند. همچنین حدود ۴۰ هزار نفر از زائران به روضه شریفه پیامبر مشرف شدند و حدود ۳۹ هزار نفر هم به زیارت دوره رفته‌اند. 

اصغری در پایان با اشاره به ورود زائران بعد از عید قربان به شهر پیامبر گفت که حجاج ایرانی از روز چهاردهم ذی‌الحجه در قالب کاروانهای مدینه بعد به زیارت مرقد پیامبر (ص) و جنت البقیع مشرف خواهند شد. 

 

انتهای پیام/

برچسب‌ها:

نظر شما