شناسهٔ خبر: 67049269 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

هیجان مایکل بی جردن برای بازی در فیلم «من افسانه هستم»

مایکل بی جردن آماده است تا فیلمبرداری ادامه فیلم سینمایی «من افسانه هستم» را همراه با ویل اسمیت آغاز کند. مایکل بی جردن آماده است تا فیلمبرداری ادامه فیلم سینمایی «من افسانه هستم» را همراه با ویل اسمیت آغاز کند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار بین الملل گروه فرهنگ و هنر برنا؛ مایکل بی جردن ستاره «پلنگ سیاه» در مصاحبه ای با مجله «People» از آغاز تولید فیلم «من افسانه هستم» خبر داده و گفته است: «ما همچنان روی فیلمنامه کار می‌کنیم تا آن را به سطح درستی برسانیم. در حال حاضر تاریخ انتشاری برای این فیلم در نظر گرفته نشده است و دقیقا مطمئن نیستم که قرار است فیلم را کجا فیلمبرداری کنیم؛ اما واقعا هیجان‌زده هستم که با ویل اسمیت مقابل دوربین می‌روم.»

این بازیگر در همین مصاحبه بیان کرده است: «اسمیت برنده اسکار و کسی است که من برای مدت طولانی در فیلم‌های متعددی او را تماشا کردم. اینکه بتوانم با ویل کار کنم چیزی است که مشتاقانه منتظر آن هستم.»

در مارس ۲۰۲۲ اعلام شد که ادامه فیلم «من افسانه هستم» که نسخه اولیه آن در سال ۲۰۰۷ ساخته شده بود، تولید می‌شود. در نسخه اولیه این فیلم، ویل اسمیت، نقش دانشمند رابرت نویل را بازی می‌کند که به عنوان یکی از بازماندگان بشر از بیماری شبه زامبی در جهان باقی می‌ماند.

«من افسانه هستم» از رمانی به همین نام اثر ریچارد متسون در سال ۱۹۵۴ اقتباس شده است.

انتهای پیام/

نظر شما