شناسهٔ خبر: 67049121 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایمنا | لینک خبر

رقبای حسن یزدانی در مسابقات کشتی آزاد تورنمنت مجارستان ۲۰۲۴‌+ ساعت پخش زنده

حسن یزدانی در مسابقات کشتی آزاد تورنمنت مجارستان ۲۰۲۴‌ برای نمایش توانایی‌هایش جهت اعزام به مسابقات المپیک پاریس بر روی تشک می‌رود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری ایمنا، رقابت‌های بین‌المللی کشتی آزاد رنکینگ مجارستان از روز گذشته -پنجشنبه ۱۷ خرداد- در شهر بوداپست شروع شده است. حسن یزدانی پادشاه کشتی جهان پس از مدت‌ها دوری از تشک امروز در شهر بوداپست روی کشتی می‌رود تا توانایی‌های خود را برای اعزام به سومین المپیک متوالی به نمایش بگذارد.

حسن یزدانی در حالی راهی بوداپست شده که در ماه‌های گذشته جراحی کتف انجام داده و نگرانی وجود دارد که آیا وی به اوج خود باز گشته است و توانایی روی تشک رفتن در پاریس را دارد یا خیر. مربیان و پزشکان یزدانی پس از تمرینات گسترده، از سطح ریکاوری وی ابراز رضایت کردند تا در مجارستان کشتی بگیرد و محک بخورد.

در وزن ۸۶ کیلوگرم سه مدال‌آور بزرگسالان جهان در بوداپست یعنی حسن یزدانی، مایلز امین و عظمت دولتبکوف حضور دارند همچنین دو قهرمان المپیک پاریس به نام‌های اتان راموس و هایاتو ای شیء گورو نیز در بوداپست حضور دارند. یزدانی با کسب یک مدال طلا و نقره المپیک و هفت مدال جهانی که سه عدد ازآنها طلاست، معتبرترین کشتی‌گیر این مسابقات به شمار می‌رود.

رقبای حسن یزدانی در مسابقات کشتی آزاد تورنمنت مجارستان ۲۰۲۴‌+ ساعت پخش زنده

رقبای حسن یزدانی در مسابقات کشتی آزاد تورنمنت مجارستان ۲۰۲۴‌

در وزن ۸۶ کیلوگرم که ۱۲ کشتی گیر حضور دارند، حسن یزدانی در دور نخست به مصاف اتهان راموس از پورتوریکو خواهد رفت. این کشتی گیر یک نقره و یک برنز از رقابت‌های پان آمریکن را در سال‌های ۲۰۱۸ و ۲۰۲۲ در کارنامه دارد. جالب اینکه راموس پورتوریکویی در مسابقات جهانی ۲۰۲۱ هم با حسن یزدانی کشتی گرفته و ۱۰ بر صفر شکست خورده است.

حسن یزدانی در صورت پیروزی مقابل این حریف با هایتو ایشیگورو از ژاپن کشتی خواهد گرفت. عظمت دولتبیکوف از قزاقستان و مایلز ناظم امینه از سن مارینو کشتی گیران عنوان داری هستند که در گروه یزدانی حضور دارند و احتمالاً یکی از آن‌ها در نیمه نهایی با نابغه جویباری کشتی ایران برخورد خواهند کرد.

ساعت پخش کشتی حسن یزدانی در مسابقات کشتی آزاد تورنمنت مجارستان ۲۰۲۴‌

مسابقات کشتی آزاد تورنمنت مجارستان ۲۰۲۴ ساعت ۱۲:۰۰؛ پخش زنده از سایت آپارات‌، شبکه ورزش

نظر شما