شناسهٔ خبر: 67048284 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسکانیوز | لینک خبر

وزیر کشور گفت:

طرح انتقال پساب به پتروشیمی خراسان یادگار شهید جمهور است

وزیر کشور در جریان سفر به خراسان شمالی گفت: طرح انتقال پساب بجنورد به پتروشیمی خراسان یادگار شهید جمهور است و این طرح مهم تا پایان خردادماه جاری به بهره برداری می‌رسد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار استانی ایسکانیوز از خراسان شمالی، احمد وحیدی روز پنجشنبه ۱۷ خرداد ۱۴۰۳ در جریان سفر به خراسان شمالی از طرح انتقال پساب بجنورد به پتروشیمی خراسان بازدید و اظهار کرد: این طرح بسیار مهم و اساسی است و جزو مطالبات به حق مردم خراسان شمالی محسوب می‌شود.

وزیر کشور اظهار کرد: پتروشیمی که از ضروریات منطقه است قبلا با آب شرب تغذیه می‌شد و سالانه ۵.۵ میلیون متر مکعب آب مصرف می‌کرد و انتقال طرح پساب می‌تواند بسیاری از مشکلات آبی این واحد صنعتی را برطرف کند.

وی بیان داشت: این طرح بسیار مهم در سفر اول هیات دولت سیزدهم به خراسان شمالی و با حضور شهید آیت الله رئیسی مصوب شد و با اجرای این طرح فاضلاب بجنورد تصفیه و پتروشیمی دارای آب پایدار می‌شود و برای محیط زیست دارای اهمیت است.

احمد وحیدی در جریان سفر به خراسان شمالی گفت: طرح انتقال پساب بجنورد به پتروشیمی خراسان، یادگار شهید جمهور است و این طرح مهم تا پایان خردادماه جاری به بهره برداری می‌رسد.

وزیر کشور همچنین در سفر یک روزه خود به خراسان شمالی ضمن بازدید از طرح انتقال پساب بجنورد به پتروشیمی خراسان از محل رانش زمین در محور خندقلوی بجنورد نیز بازدید خواهد کرد.

خبرنگار: علی کاوه

انتهای خبر /

برچسب‌ها:

نظر شما