شناسهٔ خبر: 67047518 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: میزان | لینک خبر

بازدید وزیر کشور از پروژه مانه در خراسان شمالی

وزیر کشور برای رفع مشکلات شهرستان تازه تاسیس مانه دستورهای ویژه صادر کرد.

صاحب‌خبر -

خبرگزاری میزان - وزیر کشور در سفر به شهرستان مانه از توابع خراسان شمالی، از یک پروژه در حال اجرای این شهرستان بازدید کرد و در حاشیه این بازدید نیز تعدادی از سرمایه‌گذاران، نظرها و درخواست‌های خود را با وزیر کشور در میان گذاشتند.

طرح پرورش مرغ گوشتی مزارع نوین ایرانیان از مصوبات سفر مقام معظم رهبری در سفر به خراسان شمالی در سال ۱۳۹۱ است که در مساحت ۳۰ هکتار، با ظرفیت ۸۵۰ هزار قطعه با تولید ۶۰۰۰ تن گوشت در سال در ۸ فاز عملیاتی، در حال ساخت است.

در این پروژه نزدیک به هزار میلیارد تومان سرمایه‌گذاری صورت گرفته و پیشرفت فیزیکی ۷۰ درصدی دارد.

درحاشیه این بازدید جمعی از سرمایه‌گذاران منطقه، با وزیر کشور درباره روند پروژه‌ها و نیز زمینه‌های سرمایه‌گذاری گفت‌وگو کردند.  

وزیر کشور همچنین در جلسه‌ای در فرمانداری شهرستان تازه تاسیس مانه، با حضور مسئولان استانی و شهرستانی، ضمن تجلیل از خدمات دولت شهید رئیسی، از حضور در میان مردم و مسئولان خراسان شمالی ابراز خرسندی و برای رفع مشکلات آنان دستورات ویژه صادر کرد.

تقویت شهرداری پیش قلعه، تخصیص اعتبار برای لایروبی مسیل‌ها و رودخانه ها، اختصاص وسیله حمل زباله برای شهرداری، پیگیری آمبولانس و درمانگاه و پزشک برای شهرستان، تخصیص ۳۰ میلیارد تومان برای تکمیل و تجهیز ادارات این شهرستان تازه تاسیس، تکمیل و ابلاغ چارت تشکیلات اداری این شهرستان، استمهال وام‌های کشاورزان پس از برآورد فرمانداری، پیگیری آب رسانی به روستا‌ها از قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) و ... بخشی از دستورات وزیر کشور در شهرستان مانه بود.

وزیر کشور که در سفر یک روزه به خراسان شمالی به‌سر می‌برد، در تعدادی از شهرستان‌های استان حضور یافت تا روند فعالیت‌های عمرانی و زیرساختی این استان را از نزدیک بررسی کند.

انتهای پیام/

نظر شما