شناسهٔ خبر: 67047417 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: دفاع پرس | لینک خبر

جانشین فرمانده‌کل انتظامی کشور:

مردم نمره قبولی به طرح نور و مجریان این طرح دادند

سردار «رضایی» با بیان اینکه مردم نمره بالایی به طرح نور و مجریان این طرح در مجموعه انتظامی دادند گفت: مردم رضایت خود را از این طرح نشان دادند و ما این وظایف را در چارچوب قانون با کمک سایر دستگاه‌ها دنبال خواهیم کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از رشت، سردار «قاسم رضایی» جانشین فرمانده‌کل انتظامی کشور امروز در جمع خبرنگاران در سالن اجتماعات شهدا فراجا واقع در میدان انتظام رشت با اشاره به نقش‌آفرینی گیلانیان در دوران دفاع مقدس و انقلاب اظهار داشت: تقدیم هشت هزار شهید نشان‌دهنده عمق عشق و ارادت این خطه به کشور و ارزش‌های اسلامی است و این مسیر الهی استمرار دارد.

وی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای خدمت تصریح کرد: داغ از دست دادن این عزیزان برای رهبر معظم انقلاب و مردم سخت است، اما انقلاب اسلامی با خدمات و نثار خون بزرگانی همچون شهید بهشتی‌ها، سلیمانی‌ها و رییسی‌ها ماندگار خواهد شد.

سردار رضایی با تقدیر از تلاش‌های فرمانده انتظامی استان گیلان در رده‌های مختلف عنوان کرد: با تلاش و فداکاری مجموعه انتظامی و فرماندهان، امروز امنیت در مرزها، جاده‌ها و شهر‌های استان برقرار است و در حوزه‌های مختلف شاهد ارتقاء شاخص‌ها و رتبه‌های برتر هستیم.

وی با تقدیر از ایثار خانواده‌های کارکنان انتظامی خاطرنشان کرد: رهبر معظم انقلاب نیز در دیدار با فرماندهان نیرو‌های مسلح، موفقیت فرماندهان نظامی و کارکنان را در سایه ایثار خانواده‌های آنان دانستند و فرمودند سلام قدردانی من را به خانواده‌ها برسانید.

جانشین فرمانده‌کل انتظامی کشور با بیان اینکه نیرو‌های خدوم انتظامی شبانه‌روز در حال خدمت به مردم هستند و این وظیفه در استان گیلان به‌دلیل حجم بالای تردد مسافران، سنگین‌تر خواهد بود افزود: نتیجه کار خالصانه و صادقانه در راه امنیت و آرامش هم‌وطنان حتماً موثر است.

سردار رضایی با اشاره به اینکه رعایت مقررات عرفی و قانونی خواسته مردم گیلان از مسافران و گردشگران است افزود: در این راستا مجموعه انتظامی نیز با برهم‌زنندگان آرامش و امنیت مردم برخورد خواهد کرد و اجرای قوانین را با دقت و شدت بیشتر دنبال می‌کنیم و همه دستگاه‌ها مکلف هستند در کنار فراجا به وظایف خود عمل کنند.

وی با اشاره به اجرای موفق طرح نور در گیلان عنوان کرد: با توجه به اینکه تهدید سخت علیه نظام اسلامی دیگر امکان‌پذیر نیست و لذا دشمن به تهدیدات نرم روی آورده است، اما این تهدیدات نیز با حضور مردم در صحنه و تلاش مجموعه انتظامی همچون سایر فتنه‌ها و تهدیدات خنثی خواهد شد و ما هم هوشمندانه در حال مدیریت و رصد هستیم.

جانشین فرمانده‌کل انتظامی کشور با بیان اینکه مردم نمره بالایی به طرح نور و مجریان این طرح در مجموعه انتظامی دادند گفت: مردم رضایت خود را از این طرح نشان دادند و ما این وظایف را در چارچوب قانون با کمک سایر دستگاه‌ها دنبال خواهیم کرد.

سردار رضایی با تاکید بر ضرورت حفظ نظم و آرامش در نوار ساحلی و برخورد با هنجارشکان تصریح کرد: حضور خانواده‌های ایرانی و گیلانی در سواحل و تفرجگاه‌ها باید با رعایت مقررات و قوانین همراه باشد و در این مسیر اگر کسی سعی در برهم زدن آرامش دیگران داشته باشد در ابتدا تذکر خواهیم داد و در صورت تکرار خطا، حتما مقتدرانه اعمال قانون خواهیم کرد و از ظرفیت بسیج هم در این زمینه استفاده می‌شود.

وی با بیان اینکه جرم مشهود فرقی نمی‌کند که داخل خودرو باشد یا تفرجگاه و سواحل افزود: به کسانی که به‌دنبال جرائم سازمان یافته در تفرجگاه‌ها بوده و توسط خارج‌نشین‌ها هدایت می‌شوند هشدار جدی می‌دهم که با آنان قطعاً برخورد خواهد شد و کسانی‌که اماکنی را در اختیار این افراد قرار می‌دهند نیز بدانند که در حال ارتکاب جرم هستند.

جانشین فرمانده‌کل انتظامی کشور با تاکید بر برخورد قاطع با هنجارشکنان در رستوران‌ها و تفرجگاه‌ها گفت: هرگونه کار غیرقانونی و هنجارشکنی در اماکن، رستوران‌ها و هتل‌ها و ... تحت تعقیب و رصد قرار می‌گیرد.

سردار رضایی ادامه داد: کسانی که به این استان سفر می‌کنند بدانند این منطقه مقدس، هشت هزار شهید تقدیم نظام اسلامی کرده است و نباید با اسم آزادی اقدام به هرج و مرج کنند.

وی با بیان اینکه برخورد جدی و قاطعانه با اراذل اوباش، خرده‌فروشان مواد مخدر و اتباع خارجی غیرمجاز نیز استمرار دارد افزود: مقابله با قاچاق کالا و سلاح را هم جزو وظایف جدی خود می‌دانیم و اقدامات خوبی در این بخش انجام شده که باید ادامه داشته باشد.

جانشین فرمانده‌کل انتظامی کشور با بیان اینکه حمل‌کنندکان سلاح غیرمجاز باید احساس ناامنی کنند افزود: بخشی از آسیب‌های جامعه از طریق همین سلاح غیرمجاز است؛ کسانی‌که مجوز حمل سلاح دارند، اما اگر استفاده غیرمجاز از سلاح داشته باشند و ایجاد رعب و وحشت کنند، ضمن در نظر گرفتن مجازات، مجوزشان باطل خواهد شد.

سردار رضایی با اشاره به کاهش آمار تصادفات و جانباختگان تصادفات در گیلان خاطرنشان کرد: همین آمار از تلفات هم نگران‌کننده است
و امیدواریم کاهش یابد و از رانندگان محترم انتظار داریم به تذکرات پلیس توجه بیشتری داشته باشند.

انتهای پیام/

 

 

نظر شما