شناسهٔ خبر: 67046309 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

در سایت سازمان سنجش

اعلام نتایج اولیه آزمون سراسری و آزمون فرهنگیان

نتایج نوبت اول آزمون سراسری و آزمون اختصاصی دانشگاه فرهنگیان در سایت سازمان سنجش اعلام شد.

صاحب‌خبر -

اعلام نتایج اولیه آزمون سراسری و آزمون فرهنگیان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، و بر اساس اعلام سازمان سنجش ، نمرات خام این دو آزمون هم اکنون به صورت مجزا در سامانه جامع آزمون سراسری به نشانی my.sanjesh.org در دسترس است و داوطلبان می‌توانند با ورود به حساب کاربری خود در سامانه یادشده، نمرات خام خود را مشاهده کنند.
نمره‌کل آزمون سراسری برای متقاضیان آزمون سراسری و متقاضیان پذیرش دانشجو معلم و همچنین نمره‌کل آزمون اختصاصی تربیت معلم و نمره‌کل معرفی به مرحله ارزیابی شایستگی معلمی برای متقاضیان پذیرش دانشجو معلم، هفته آخر خرداد اعلام می‌شود.
در حساب کاربری داوطلبان کارنامه نتایج علمی نوبت اول آزمون سراسری و کارنامه نتایج علمی آزمون اختصاصی پذیرش دانشجو معلم در دانشگاه فرهنگیان سال ۱۴۰۳ به صورت مجزا نمایش داده می‌شود.
داوطلبانی که متقاضی آزمون نوبت دوم نیستند به منظور اصلاح موارد، لازم است از طریق لینک https://darkhast.sanjesh.org/ درخواست خود را با ضمیمه کردن تصویر شناسنامه و کارنامه نهایی سه سال آخر تحصیلی دوره متوسطه به این سازمان ارسال کنند تا اطلاعات آنها بررسی و در صورت نیاز اصلاح شود.

نوبت اول آزمون سراسری ششم و هفتم اردیبهشت با حضور ۷۴ هزار و ۳۳ داوطلب در ۳۶ شهرستان فارس برگزار شد و  نوبت دوم این آزمون قرار است جمعه ۲۲ تیر امسال برگزار شود.

نظر شما