شناسهٔ خبر: 67045648 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

استاندار هرمزگان: راه‌های دسترسی بخش احمدی حاجی‌آباد ساماندهی می‌شود

بندرعباس - ایرنا - استاندار هرمزگان در دیدار بی‌واسطه با مردم بخش احمدی حاجی‌آباد گفت: اصلی‌ترین مساله مطرح شده مردم، راه‌های دسترسی این منطقه است که مسیرها از نظر شبکه و کیفیت مشکل دارند و برای ساماندهی راه‌های این منطقه اعتبارات خوبی برای سال ۱۴۰۳ درنظر گرفته شده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا، مهدی دوستی روز پنجشنبه در جریان بازدیدی که از جاده دسترسی احمدی به مازگرد داشتند، با اشاره به اینکه حل معضل محورهای دسترسی در بخش احمدی جدی است، اظهار کرد: به‌منظور حل مشکل راه‌ها و آسایش خاطر و امنیت مردم، تامین اعتبار مورد نیاز منابع متعدد نظیر مولدسازی املاک و اموال دولتی، دریافت مسئولیت‌های اجتماعی از معادن فعال در منطقه و تخصیص اعتبار از منابع استانی در دستورکار است.

وی همچنین با تاکید بر تصویب تسهیلات ایجاد اشتغال در بخش احمدی نیز بیان کرد: در حوزه آبرسانی منطقه، شبکه آب آشامیدنی برای ۶ روستا تکمیل شده و برای ۱۷ روستای دیگر نیز تا پایان امسال مورد بهره‌برداری مردم قرار می‌گیرد.

نماینده عالی دولت در هرمزگان ابراز کرد: امروز توفیقی شد با همراهی نمایندگان استان در مجلس و تعدادی از مدیران استانی در خدمت مردم بخش احمدی در شهر سرگز حاجیپ‌آباد باشیم و به صورت مستقیم با مردم این بخش گفت و گو کنیم.

استاندار هرمزگان: راه‌های دسترسی بخش احمدی حاجی‌آباد ساماندهی می‌شود

دوستی با اشاره به نشست روز گذشته و پیش از سفر به بخش احمدی، افزود: در این نشست مسائل و مشکلات اساسی بخش احمدی از جمله راه بررسی شد که مصوباتی هم در این زمینه داشتیم.

استاندار هرمزگان به همراه محمد آشوری تازیانی و فاطمه جراره نمایندگان مردم استان در مجلس شورای اسلامی و جمعی از مسئولان و مدیران دستگاه‌های اجرایی استان روز پنجشنبه با استقبال رسمی فرماندار حاجی‌آباد، امام جمعه احمدی و جمعی از مسئولان وارد بخش احمدی از توابع شهرستان حاجی آباد شد.

استاندار هرمزگان: راه‌های دسترسی بخش احمدی حاجی‌آباد ساماندهی می‌شود

دوستی در نخستین برنامه خود با حضور در گلزار شهدای بخش احمدی به مقام شامخ شهیدان این بخش ادای احترام کرد و سپس با حضور نمایندگان مجلس و مدیران استانی در میز خدمت در محل مسجد سیدالشهداء، به پاسخگویی و حل مسائل و مشکلات مردم این منطقه پرداختند.

نظر شما