شناسهٔ خبر: 67045575 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

استاندار هرمزگان:

راه‌های مواصلاتی بخش احمدی ساماندهی می‌شود

بندرعباس- استاندار هرمزگان با بیان اینکه اعتبارات خوبی برای توسعه راه‌های بخش احمدی در نظر گرفته شده از ساماندهی راه‌های مواصلاتی این بخش خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری مهر، مهدی دوستی در حاشیه برگزاری دیدار بی واسطه با مردم در بخش احمدی اظهار کرد: امروز توفیقی شد با همراهی نمایندگان استان در مجلس و تعدادی از مدیران استانی در خدمت مردم بخش احمدی در شهر سرگز باشیم و به صورت مستقیم با مردم این بخش گفتگو کنیم.

استاندار هرمزگان با اشاره به جلسه روز گذشته و پیش از سفر به بخش احمدی، افزود: در این جلسه مسائل و مشکلات اساسی بخش احمدی از جمله راه بررسی شد که مصوباتی هم در این زمینه داشتیم.

وی افزود: در دیدار با مردم نیز اصلی ترین مساله مطرح شده، راه‌های دسترسی این منطقه است، مسیرها در این بخش هم از نظر شبکه و هم از نظر کیفیت مشکل دارند که برای ساماندهی راه‌های این منطقه اعتبارات خوبی برای سال ۱۴۰۳ در نظر گرفته شده است.

استاندار هرمزگان با تاکید بر تصویب تسهیلات ایجاد اشتغال در بخش احمدی گفت: در حوزه آبرسانی منطقه، شبکه آب شرب برای ۶ روستا تکمیل شده و برای ۱۷ روستا دیگر نیز تا پایان سال مورد بهره‌برداری مردم قرار می‌گیرد.

نظر شما