شناسهٔ خبر: 67045099 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری؛

صادرات کالا از چهارمحال و بختیاری به کشورهای مقصد لازمه حل مشکلات گمرکی است

حجت الاسلام والمسلمین نکونام گفت: حل مشکلات گمرکی با توجه به صادرات محصولات کشاورزی، اقتصادی و صنعتی استان به کشورهای مقصد می‌تواند به بهبود وضعیت معیشت و عدالت اقتصادی کمک شایانی نماید.

صاحب‌خبر -

حجت‌الاسلام والمسلمین محمدعلی نکونام در دیدار با وزیر اقتصاد و دارایی، اظهار داشت: خدمات شهید رئیسی نباید در اذهان کمرنگ شوند، فهرست بلند بالای خدمات شهید رئیسی باید در راستای جهاد تبیین همواره بیان شود، زیرا دشمنان انقلاب به جد در فکر کمرنگ کردن این اقدامات و خدمات هستند.

وی افزود: ادامه خدمت به مردم و تداوم بخشیدن به آنها باید با جدیت بیشتر ادامه داده شود، این کار‌ها در واقع ادامه دادن راه روشن شهیدان خدمت است.

حجت الاسلام والمسلمین نکونام بیان کرد: وزارت اقتصاد یکی از مجموعه‌های دخیل در پیشبرد و مدیریت اقتصاد کشور است و این وزارت خانه در کنار سایر نهاد‌ها و مجموعه‌ها وظیفه مهم تنظیم اقتصاد کلان را دارد.

بیشتر بخوانید

وی اظهار داشت: یکی از مشکلات اساسی اقتصادی و معیشتی مردم چهارمحال‌وبختیاری معضل مسکن است و از علت‌های بروز مشکلات مسکن عدم صدور تسهیلات مسکن و آزادسازی اراضی است که در این میان مجموعه استان در فکر حل اساسی این مشکل است ولی حمایت‌های کشوری در جهت حل مشکل مسکن استان نیاز است.

حجت الاسلام والمسلمین نکونام ادامه داد: حل مشکلات گمرکی استان با توجه به صادرات محصولات کشاورزی مثل بادام و تولیدات صنعتی مثل فرآورده‌های شیمیایی، پتروشیمی و فولاد می‌تواند به بهبود وضعیت معیشت و عدالت اقتصادی کمک زیادی بکند؛ که از این میان دو شهرستان لردگان و بروجن با توجه به جمعیت، مستعد احداث گمرک هستند.

نظر شما