شناسهٔ خبر: 67044823 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: دانشجو | لینک خبر

واکسیناسیون ۱۸ هزار دام به همت دامپزشکان جهادگر

اردوی جهادی دامپزشکی خراسان با هدف واکسیناسیون، ویزیت، درمان، و سمپاشی مناطق محروم خراسان توسط بسیج دانشجویی دانشکده دامپزشکی دانشگاه علوم تحقیقات تهران برگزار شد.

صاحب‌خبر -

واکسیناسیون ۱۸ هزار دام به همت دامپزشکان جهادگر

به گزارش گروه استان ها دانشگاه خبرگزاری دانشجو، اردوی جهادی دامپزشکی خراسان با هدف واکسیناسیون، ویزیت، درمان، و سمپاشی مناطق محروم خراسان توسط بسیج دانشجویی دانشکده دامپزشکی دانشگاه علوم تحقیقات تهران از مورخه ۱۴۰۳/۳/۱۲ الی ۱۶ خرداد در شهرستان جوین، استان خراسان رضوی با برگزار شد.

در این اردو حدود ۱۸ هزار دام مورد معاینه، ویزیت، درمان، واکسیناسیون و سمپاشی قرار گرفتند؛ و شهرستان جوین در این استان مورد پوشش درمانی و واکسیناسیون قرار گرفت.

امین رضا ملایجردی مسئول بسیج دانشجویی دانشکده دامپزشکی دانشگاه علوم تحقیقات تهران در گفتگو با خبرگزاری دانشجو، افزود: بدنه دانشجویی دامپزشکی بدنه‌ای فعال جهادگر و پویا است. استفاده از این بدنه می‌تواند موجبات محرومیت زدایی و تربیت کادر توانمند برای جامعه دامپزشکی را فراهم آورد.

وی گفت: امید است جریان دانشجویی جهادی دامپزشکی در کشور با امید به خدا و در پناه امام رضا (ع)،   روز به روز پویاتر و فعال‌تر شود. همچنین اعتماد به بدنه جهادی دانشجویی دامپزشکی نتایج درخشان برای کشور را در پی خواهد داشت.

دارو‌های تهیه شده از طرف بنیاد احسان بوده است.

نظر شما