شناسهٔ خبر: 67043768 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

هیات دولت در مسیر شهید جمهور

جامه عمل بر تن آرزوهای دیرین؛ تحقق وعده صادق دولت برای مردم سیستان و بلوچستان

سراسری - استانها - دستاوردهای اقتصادی دولت سیزدهم در پهناورترین استان کشور با هدف زدودن غبار محرومیت از چهره سیستان و بلوچستان را نمی توان کتمان کرد و در دوره خدمت ۳۰ ماهه شهید جمهور، اقدامات گسترده ای در این استان در ابعاد مختلف توسعه اقتصادی و محرومیت زدایی عملیاتی شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا، دست پرُ دولت سیزدهم برای سیستان و بلوچستان و افتتاح طرح‌های زیرساختی، عمرانی، اقتصادی، احیای واحدهای تولیدی راکد و تجاری نشان می‌دهد، شهید آیت الله سید ابراهیم رئیسی با رویکردی انقلابی تمام توان خود را برای اجرای عدالت و رفع محرومیت و آبادانی در این استان به کار بسته بود.

جهاد آبرسانیِ سیستان و بلوچستان در دولت رییس جمهور شهید در حالی باعث رفع تنش آبی بویژه در روستاهای این استان پهناور شد که اجرای طرح تامین آب اضطراری منطقه سیستان و زاهدان، پروژه شیرین‌سازی و انتقال آب از دریای عمان به استان‌های جنوبی و شرقی کشور و افتتاح سدهای «کهیر» و «شهری کور» تنها بخش کوچکی از اقدامات شهید آیت الله رئیسی در کاهش تنش آبی این استان بود.

طرح‌های گازرسانی به شهرها، روستاها و صنایع سیستان و بلوچستان در دولت سیزدهم جان تازه‌ای گرفت و وعده رئیس جمهور شهید به مردم در راستای تحقق یک آرزوی دیرینه محقق شد و هم اکنون مردم این استان پس از سال‌ها از گازشهری برخوردار هستند.

مردم سیستان و بلوچستان خودشان را آماده دومین سفر استانی رئیس جمهور و هیات همراه می‌کردند اما ناگهان شوکه شدند و بعد از آن واقعه تلخ، ناباورانه در سوگ شهادت آیت الله سید ابراهیم رئیسی و هیات همراه نشستند؛ اما این پایان راه نبود و یاران رئیس جمهور پای در همان مسیر گذاشته اند و حالا با حضور در جمع مردم همیشه وفادار این استان تلاش می کنند تا به وعده های صادق رئیس جمهور شهید جامه عمل بپوشانند.

جزئیات پروژه ها و اخبار مرتبط با طرح‌های مهم آبرسانی و گازرسانی دولت سیزدهم در استان سیستان و بلوچستان که امروز پنجشنبه ۱۷ خردادماه ۱۴۰۳ افتتاح شد، در ادامه آمده است:

یادگار شهید جمهور برای رفع تنش آبی؛

آبگیری سد «شهری کور» ؛ زدودن غبار عطش از چهره سیستان و بلوچستان

توسعه پایدار در نواحی مرزی، گسترش رفاه و ایجاد اشتغالزایی در حالی یکی از اهداف ساخت سد «شهری کور» در سراوان بوده که این سد یکی از صدها طرح یادگار رئیس جمهور شهید برای رفع تنش آبی در سیستان و بلوچستان است.

گزارش کامل را اینجا بخوانید

جامه عمل بر تن آرزوهای دیرین؛ تحقق وعده صادق دولت برای مردم سیستان و بلوچستان

گازرسانی به سیستان و بلوچستان؛ وعده صادق در فصل همدلی با مردم

طرح‌های گازرسانی به شهرها، روستاها و صنایع سیستان و بلوچستان در حالی در دولت سیزدهم جان تازه‌ای گرفت که وعده رئیس جمهور شهید به مردم در راستای تحقق یک آرزوی دیرینه محقق شد و هم اکنون مردم این استان پس از سال‌ها از گازشهری برخوردار هستند.

گزارش کامل را اینجا بخوانید

جامه عمل بر تن آرزوهای دیرین؛ تحقق وعده صادق دولت برای مردم سیستان و بلوچستان

مخبر: شهید رئیسی فقط سه سال رئیس‌جمهور بود؛ آنهایی که هشت سال بودند با او قابل مقایسه نیستند

سرپرست ریاست جمهوری با بیان اینکه آیت‌الله رئیسی قبل از تشکیل دولت سیزدهم سفرهای استانی خود را آغاز کرده بود، تصریح کرد: شهید رئیسی فقط ۳ سال رئیس‌جمهور بود ولی خدمات و محبوبیتش با آنهایی که ۸ سال رئیس‌جمهور بودند اصلاً قابل مقایسه نیست.

«محمد مخبر» روز پنجشنبه ۱۷ خرداد در آیین بهره‌برداری همزمان از پروژه‌های حوزه انرژی، صنعت و ارتباطات در سیستان و بلوچستان و ۵ استان دیگر که به‌صورت ویدئوکنفرانسی برگزار شد، با بیان اینکه ظهور و بروز نماد عدالت‌خواهی در رئیس‌جمهور شهیدمان را باید در جهت‌گیری‌ها و سفرهای آیت‌الله رئیسی دید، اظهار داشت: ایشان این وضعیت در برخی استان‌ها را عادلانه نمی‌دانست و برای رفع این مشکلاتی که سبب این وضعیت شده بود، شبانه روز پیگیری می کرد.

وی افزود: یک خصوصیت بسیار مهم رئیس‌جمهور شهیدمان این بود که مسائل کلان کشور را که دنبال می کرد، از مسائل موردی کشور که می توانست برای مردم نقاط مختلف آزاردهنده باشد، غافل نبود.

مخبر ادامه داد: برخی اوقات افراد دنبال کارهای موردی می روند از کارهای کلان می مانند یا اینکه برخی اوقات سراغ کارهای کلان می روند ولی از اینکه فلان منطقه محروم هیچ امکانات درمانی ندارد، غافل می شوند؛ درحالی‌که شهید آیت‌الله رئیسی اینطور نبود و مسائل را از تأمین یک سی. تی. اسکن در یک شهر کم‌برخوردار دنبال می کرد تا حل مسأله کرونا.

فیلم | خدمات ماندگار شهید جمهور در بخش گاز سیستان و بلوچستان

جواد اوجی وزیر نفت با اشاره به خدمات ماندگار شهید جمهور در سیستان و بلوچستان در بخش نفت گفت: سه طرح بزرگ در حوزه گازرسانی به ارزش ۲۵۰ هزار میلیارد ریال در این استان به بهره برداری رسید.

فیلم | افتتاح بیمارستان فوق تخصصی پارس، هدیه دولت سیزدهم به زاهدانی ها

بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی پارس به عنوان یکی از بزرگترین بیمارستان های بخش خصوصی با مدرن‌ترین تجهیزات روز دنیا در جنوب شرق کشور امروز پنجشنبه با حضور وزیر نیرو در شهر زاهدان به بهره برداری رسید.

مخبر کدام طرح‌ها را امروز افتتاح کرد؟

سرپرست ریاست جمهوری از طرح‌های کلان دولت مردمی در بخش‌های نفت و گاز، برق و آبرسانی، صنعت و معدن و ارتباطات در سیستان و بلوچستان و چند استان دیگر به‌صورت ویدئوکنفرانس بهره‌برداری کرد.

بیمارستان فوق تخصصی پارس زاهدان به بهره برداری رسید

بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی ۱۶۴ تختخوابی پارس زاهدان امروز/پنجشنبه/ با حضور علی اکبر محرابیان وزیر نیرو به بهره‌برداری رسید.

جامه عمل بر تن آرزوهای دیرین؛ تحقق وعده صادق دولت برای مردم سیستان و بلوچستان

وزیرنفت: ۵۳ میلیون متر مکعب به تولید گاز خام اضافه شد/بسیاری از پروژه‌ها ۱۵سال روی زمین مانده بود

وزیر نفت با اشاره به اینکه ۵۰ پروژه کلان در این سه سال به ارزش ۴۷.۵ میلیارد دلار در کشور شروع شده است، گفت : از مجموع ۱۵۵ پروژه اعلام شده که در این سه سال به بهره برداری رسیده است، بسیاری از پروژه ها تا ۱۵ سال بر روی زمین مانده بود.

جواد اوجی روز پنجشنبه در مراسم افتتاح طرح‌های حوزه گازرسانی به شهرهای سیستان و بلوچستان تصریح کرد: آیت الله رئیسی تاکید داشت که در این دوره انقلابی در حوزه گازرسانی در این استان رقم بخورد؛ در واقع بارها در جلساتی که خدمت رئیس جمهور شهید بودیم، ایشان پیگیر طرح‌های این منطقه بودند.

وی ادامه داد: در سه سال از عمر دولت در حوزه صنعت نفت و گاز کشور بیش از ۱۵۵ پروژه نیمه تمام و جدید به ارزش ۳۴ میلیارد دلار به بهره برداری رسیده که این پروژه ها عمدتا پروژه هایی در بخش بالادستی نفت اعم از توسعه میادین نفتی، گازی و جمع آوری گازهای مشعل بوده و در بخش پایین دستی در حوزه صنعت نفت و گاز که بخش حوزه پالایشگاه نفت، پالایشگاه گاز، خطوط انتقال فرآورده های نفتی و خطوط انتقال گاز تعریف می‌شود.

وزیر نفت با اشاره به اینکه ۵۰ پروژه کلان در این سه سال به ارزش ۴۷.۵ میلیارد دلار در کشور شروع شده است، تصریح کرد: از مجموع ۱۵۵ پروژه اعلام شده که در این سه سال به بهره برداری رسیده است، بسیاری از پروژه ها شاید بین ۱۲ تا ۱۵ سال بر زمین مانده بود که با ارزش ۳۴ میلیارد دلار،‌ توفیق رشد ۶۰ درصدی در زمینه تولید نفت حاصل و موجب شد که در این زمینه از تولید ۲ میلیون و ۲۰۰ هزار بشکه نفت، امروز به سه میلیون و ۶۷۰ هزار بشکه نفت برسیم.

جامه عمل بر تن آرزوهای دیرین؛ تحقق وعده صادق دولت برای مردم سیستان و بلوچستان

سه طرح کلان حوزه صنعت نفت در سیستان و بلوچستان به بهره برداری رسید

سه طرح کلان حوزه صنعت نفت و گاز در سیستان و بلوچستان امروز پنجشنبه با حضور جواد اوجی وزیر نفت به ارزش ۲۵۰ هزار میلیارد ریال به بهره برداری رسید.

نیروگاه مقیاس متوسط زاهدان به بهره‌برداری رسید/ افزایش پایداری شبکه برق سیستان‌ و بلوچستان

نیروگاه مقیاس متوسط زاهدان به ظرفیت ۱۲۶ مگاوات و با حجم سرمایه‌گذاری ۲۵ هزار میلیارد ریال با حضور وزیر نیرو در سیستان و بلوچستان و حضور ویدیو کنفرانسی سرپرست ریاست‌جمهوری و اعضای هیات دولت افتتاح شد.

فیلم | طرح آب شیرین کن سیستان هیچ‌گونه وابستگی به آب رودخانه هیرمند ندارد

علی اکبر محرابیان وزیر نیرو پس از افتتاح طرح جامع تامین آب زاهدان و سیستان گفت: امروز پنجشنبه، ۲۸ طرح آب و برق با اعتباری بیش از ۲۰۰ هزار میلیارد ریال در سیستان و بلوچستان افتتاح شد که مهمترین آنها آب شیرین کن فراساحلی است که هیچ‌گونه وابستگی به رودخانه هیرمند ندارد.

نیروگاه بادی ۵۰ مگاواتی «میل نادر» در سیستان و بلوچستان به بهره‌برداری رسید

زاهدان - ایرنا - بزرگترین نیروگاه بادی شرق کشور صبح امروز پنجشنبه در سفر وزیر نیرو به سیستان و بلوچستان افتتاح شد، این نیروگاه شامل ۲۰ توربین ۲.۵ مگاواتی است.

فیلم | بزرگترین آب‌شیرین‌کن فراساحلی در سیستان و بلوچستان افتتاح شد

هاشم امینی مدیرعامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور گفت: نگاه ویژه رئیس جمهور شهید به سیستان و بلوچستان و اختصاص اعتبارات خاص برای تمامی طرح‌های آبی از شمال تا جنوب این استان، باعث شد تا در بازه زمانی هشت ماهه بزرگترین آب‌شیرین‌کن فراساحلی در این منطقه به بهره برداری برسد.

وزیر نیرو: وعده رئیس جمهور شهید با افتتاح طرح جامع آبرسانی به زاهدان و سیستان محقق شد

وزیر نیرو گفت: پس از بازدیدی که رئیس جمهور شهید سال ۱۴۰۰ به منطقه سیستان و آگاهی از وضعیت ناگوار آبی مردم این منطقه داشت در حالی وعده رفع این مشکل را به مردم این دیار داده بود که امروز افتتاح طرح جامع آبرسانی به زاهدان و سیستان برگ زرینی در کارنامه درخشان دولت سیزدهم به شمار می‌رود.

علی اکبر محرابیان روز پنجشنبه در افتتاح طرح جامع آبرسانی به زاهدان و سیستان بیان کرد: شهریور ماه سال ۱۴۰۰ سفری به سیستان و بلوچستان و بازدیدی از مناطق مختلف بویژه سیستان داشتیم که با صحنه‌های بسیار سخت و ناگواری از گلایه‌های مردم در تامین آب روبرو بودیم به گونه‌ای که مردم در تامین آب برای امرار معاش، آشامیدن، معیشت، کشاورزی و محیط زیست به شدت مشکل داشتند که رئیس جمهور شهید پس از آن با حضور در جمع مردم وعده رفع این مشکل را داد.

وی افزود: پیرامون این موضوع با توجه به اینکه استان پهناور سیستان و بلوچستان ۱۱ درصد مساحت کشور را شامل می‌شود رئیس جمهور شهید نگاه ویژه‌ای به این خطه داشت.

وزیر نیرو ادامه داد: در سال‌های گذشته قبل از شروع دولت سیزدهم در سیستان و بلوچستان ضریب برخورداری مردم از آب بسیار کم بود، بر این اساس برنامه‌ریزی جامعی برای سراسر این استان از شمال، جنوب و شهرهای میانی در دستور کار قرار گرفت.

فیلم | آغاز بهره‌برداری از فاز اول سامانه انتقال آب به روستاهای پایین دست سد کهیر

بهره برداری از فاز اول سامانه انتقال اب به روستاهای پایین دست سد کهیر شامل ساخت ۱۰ کیلومتر خط انتقال، نصب و راه‌اندازی ایستگاه پمپاژ و تصفیه خانه فیلتر شنی آب، هدیه دولت سیزدهم به مرد جنوب سیستان و بلوچستان است.

۲۸ طرح وزارت نیرو در سیستان و بلوچستان به بهره برداری رسید

۲۸ طرح وزارت نیرو با اعتبار ۲۰۰ هزار میلیارد ریال در سیستان و بلوچستان امروز پنجشنبه از طریق ویدئوکنفرانس با حضور محمد مخبر سرپرست ریاست جمهوری و با حضور میدانی وزیر نیرو در این استان به بهره برداری رسید.

جزئیات بیشتر را اینجا بخوانید

جامه عمل بر تن آرزوهای دیرین؛ تحقق وعده صادق دولت برای مردم سیستان و بلوچستان

استاندار: حل مشکل آبی سیستان و بلوچستان با اجرای طرح‌های آبرسانی دولت سیزدهم تضمین شد

استاندار سیستان و بلوچستان گفت: نگاه ویژه رئیس جمهور شهید بویژه به منطقه شمال این استان باعث شد تا با اجرای طرح‌های آبرسانی حدود ۱۵ سال موضوع تامین آب این منطقه تضمین شود.

محمد کرمی روز پنجشنبه در آیین افتتاح بزرگترین آب‌شیرین‌کن فراساحلی در سیستان و بلوچستان با بیان اینکه در دولت سیزدهم پروژه‌های مختلفی در نقاط مختلف این استان اجرا شده است، افزود: این طرح‌ها قرار بود توسط رئیس جمهور شهید به بهره‌برداری برسد؛ اما وقوع سانحه برای بالگرد حامل ایشان ما و مردم مهمانواز این استان را چشم انتظار گذاشت.

وی بیان کرد: در بخش‌های عمرانی طرح‌هایی که قرار بود در سفر رئیس جمهور شهید افتتاح شود موضوع آبرسانی توسط وزارت نیرو بود که اتفاقات خوبی در این حوزه رخ داد، و امروز بخشی از آن شامل طرح انتقال آب از دریا، انتقال آب از تهلاب که همچنان در حال اجراست افتتاح خواهد شد که این‌ها اقدامات بی‌نظیری است.

آب شیرین کن طرح جامع تامین آب زاهدان و سیستان وارد مدار شد

آب شیرین کن طرح جامع تامین آب زاهدان و سیستان امروز پنجشنبه از طریق ویدئوکنفرانس با حضور محمد مخبر سرپرست ریاست جمهوری، وزیر نیرو، استاندار و مسوولان این استان وارد مدار بهره برداری قرار گرفت.

طرح جامع تامین آب زاهدان و سیستان از سه راهی دشتک با بهره برداری از بزرگترین آب شیرین کن فرا ساحلی به ظرفیت ۱۰۰ هزار متر مکعب در شبانه روز و بهره برداری از ۷۳ حلقه چاه ۹۵ کیلومتر خطوط انتقال آب ۱۱۰ کیلومتر خط برق بابت رفع مشکل کمبود آب زاهدان و سیستان با اعتبار پنج هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان افتتاح می‌شود.

جامه عمل بر تن آرزوهای دیرین؛ تحقق وعده صادق دولت برای مردم سیستان و بلوچستان

آبگیری سد مخزنی «شهری کور» در سراوان آغاز شد

مدیرعامل آب منطقه‌ای سیستان و بلوچستان گفت: عملیات آبگیری سد"شهری کور" سراوان امروز با حضور وزیر نیرو آغاز شد و این امر برای بیش از یک‌هزار و ۸۰۰ نفر ایجاد اشتغال به دنبال داشت.

محمدامین بارانی روز پنجشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: هدف از ساخت سد شهری کور، کنترل منابع آب از طریق ذخیره و تنظیم جریان‌های سیلابی، تامین آب مورد نیاز صنعت، آشامیدنی، کشاورزی و جلوگیری از خروج آب‌های مرزی از کشور است.

طرح‌های گازرسانی سیستان‌ و بلوچستان افتتاح شد؛ بهره مندی ۹ شهر از گازطبیعی

مدیرعامل شرکت گاز سیستان و بلوچستان با بیان اینکه گاز به عنوان محور توسعه می‌تواند به صورت مستقیم و غیرمستقیم در تولید و اشتغالزایی تاثیرگذار باشد، گفت: ۹ شهر و ۱۳۰ روستای استان با نگاه ویژه دولت سیزدهم و پیگیری های وزارت نفت امروز پنجشنبه از گاز طبیعی بهره‌مند شدند.

۴۰ هزار میلیارد ریال برای آب‌شیرین‌کن فراساحلی سیستان و بلوچستان سرمایه‌گذاری شد

مدیرعامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور گفت: نگاه ویژه رئیس جمهور شهید به سیستان و بلوچستان و اختصاص اعتبارات خاص برای تمامی طرح‌های آبی از شمال تا جنوب این استان، باعث شد تا در بازه زمانی هشت ماهه بزرگترین آب‌شیرین‌کن فراساحلی در این منطقه با اعتبار ۴۰ هزار میلیارد ریال آماده افتتاح شود.

فیلم | کاهش تنش آبی با افتتاح پروژه های اضطراری تامین آب شرب سیستان در دولت سیزدهم

ایستگاه پمپاژ ۱۱۰۰ لیتر بر ثانیه‌ای و خط لوله انتقال ۱۴۰۰ میلیمتری جهت انتقال آب از چاه‌های دشت‌های هامون هیرمند، شیله و حرمک به زاهدان و منطقه سیستان به بهره برداری رسید.

تحقق وعده دیگر؛افتتاح۲۸طرح مهم برای رفع محرومیتِ سیستان و بلوچستان/گام بلنددولت در آبرسانی

همت دولت سیزدهم برای توسعه زیرساخت‌های آبرسانی و رفع محرومیت در استان سیستان و بلوچستان را می توان بی‌سابقه دانست و امروز قرار است با حضور هیأت دولت ۲۸ طرح مهم آب و برق در این استان به بهره برداری برسد.

»»‌ جزئیات بیشتر این گزارش را اینجا بخوانید

وزرای نیرو و نفت وارد زاهدان شدند

وزرای نیرو و نفت به منظور افتتاح چند طرح در بخش صنعت آب، برق و گاز در سیستان و بلوچستان، وارد فرودگاه بین المللی زاهدان شدند.

به گزارش روز پنجشنبه خبرنگار ایرنا، علی اکبر محرابیان وزیر نیرو و جواد اوجی وزیر نفت دقایقی قبل به منظور افتتاح چند طرح در بخش صنعت آب، برق و گاز وارد زاهدان شده و مورد استقبال استاندار سیستان و بلوچستان و سایر مسوولان این استان قرار گرفتند.

افتتاح بزرگترین آب‌شیرین‌کن فراساحلی در سیستان و بلوچستان و بهره مندی پنج شهر منطقه سیستان از گازطبیعی از طرح های قابل افتتاح در سفر امروز وزیر نیرو و نفت به سیستان و بلوچستان است.

سه طرح اقتصادی با سرمایه‌گذاری ۸۰ هزار میلیارد ریال در سیستان و بلوچستان افتتاح می‌شود

مدیرکل دفتر هماهنگی امور سرمایه گذاری و اشتغال استانداری سیستان و بلوچستان گفت: سه طرح اقتصادی با سرمایه گذاری ۸۰ هزار میلیارد ریال توسط بخش خصوصی در این استان افتتاح می‌شود.

بتول دانش شهرکی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: با توجه ویژه دولت سیزدهم و شخص رییس جمهور شهید به موضوع سرمایه گذاری در بخش‌های مختلف و بویژه توریسم درمانی و صنایع معدنی با هدف جلوگیری از خام فروشی سه طرح بزرگ و شاخص درمانی و صنایع معدنی با سرمایه گذاری ۸۰ هزار میلیارد ریال به استان به بهره برداری خواهد رسید.

۲۸ طرح آب و برق در سیستان و بلوچستان به بهره برداری می‌رسد

۲۸ طرح آب و برق در سیستان و بلوچستان فردا پنجشنبه با حضور "علی‌اکبر محرابیان" وزیر نیرو در این استان افتتاح می‌شود.

بر این اساس چهار پروژه طرح تامین آب زاهدان و سیستان از سه راهی دشتک به منظور رفع مشکل تامین آب آشامیدنی این مناطق، آبرسانی و رفع تنش آبی از ۷۵ روستا در قالب جهاد آبرسانی و تصفیه‌خانه مجتمع ۳۱۵ روستایی تلنگ،پلان و پیرسهراب، ایستگاه پمپاژ شماره B فاضلاب شهر چابهار و توسعه شبکه فاضلاب، ایستگاه پمپاژ شماره D فاضلاب شهر کنارک و توسعه شبکه فاضلاب به بهره برداری می رسد.

از دیگر پروژه‌های صنعت آب و برق سیستان و بلوچستان آبگیری سد مخزنی «شهری‌کور» جهت مصارف کشاورزی و افتتاح طرح آبرسانی اضطراری از سد کهیر به ۴۰ روستای پایین دست و طرح آبرسانی به شهرهیدوچ از سد ماشکید علیا و ایستگاه پمپاژ ۱۱۰۰ لیتر بر ثانیه‌ای به همراه اجرای حدود ۲۰ کیلومتر خط لوله جهت آبرسانی از آب شیرین کن هامون هیرمند به منطقه سیستان است.

علاوه بر افتتاح پروژه‌های بزرگ و مهم صنعت آب، نیروگاه بادی ۵۰ مگاواتی مپنا موسوم به میل نادر و نیروگاه مقیاس متوسط زاهدان( واحدهای گازی زاهدان ۱ الی ۳) در دولت سیزدهم به بهره برداری می رسد.

در این سفر استانی همچنین ۱۵ پروژه مربوط به شرکت برق منطقه‌ای استان از جمله احداث خطوط اسپکه- نیکشهر(قطعه دوم) و خاش به خاش ۲، افزایش ظرفیت پست‌های چاه کیچی،سراوان، دامن،سرباز، جالق، چابهار۲۳۰، جبرآباد، میل نادر، زابل ۱، زابل ۲، کهیر، نیروگاه گازی زاهدان افتتاح می شود.

نظر شما