شناسهٔ خبر: 67043703 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: جماران | لینک خبر

در گفت و گو با جماران؛

جبلی، رییس صداوسیما: روز به روز انقلاب امام خمینی(س) آثار خودش را بیشتر در جهان به جا می‌گذارد/ خیزش دانشجویان غرب و آمریکا نشانه گسترش نفوذ و پیام انقلاب اسلامی است + فیلم

پیمان جبلی، رئیس سازمان صدا و سیما، به خبرنگار جماران گفت: روز به روز انقلاب امام خمینی(س) آثار خودش را بیشتر در جهان به جا می‌گذارد. گسترش جبهه انقلاب اسلامی، شکل‌گیری جبهه مقاومت و خیزش دانشجویی که امروز در غرب و آمریکا شاهد هستیم، نشانه گسترش نفوذ و پیام انقلاب اسلامی است؛ که امروز در دفاع از غزه و مردم مظلوم فلسطین نمود پیدا کرده است.

صاحب‌خبر -

رئیس سازمان صدا و سیما با اشاره به ویژگی‌های رسانه ملی انقلاب اسلامی در مکتب امام خمینی(س)، گفت: روز به روز انقلاب امام خمینی(س) آثار خودش را بیشتر در جهان به جا می‌گذارد. گسترش جبهه انقلاب اسلامی، شکل‌گیری جبهه مقاومت و خیزش دانشجویی که امروز در غرب و آمریکا شاهد هستیم، نشانه گسترش نفوذ و پیام انقلاب اسلامی است؛ که امروز در دفاع از غزه و مردم مظلوم فلسطین نمود پیدا کرده است.

پیمان جبلی در گفت‌وگو با خبرنگار جماران در خصوص میراث امام خمینی(س) برای رسانه ملی، اظهار داشت: در منطق جمهوری اسلامی همه اجزاء حکمرانی باید منطبق با روح انقلاب اسلامی باشد. انقلاب اسلامی مبتنی بر حقیقت‌طلبی، آرمان‌خواهی، دفاع از مظلوم و خاسته از دل مردم است. رسانه انقلاب اسلامی هم باید همین خصلت‌ها و ویژگی‌ها را داشته باشد. دفاع از مردم، دفاع از حقیقت و دفاع از عدالت عناصری است که رسانه اسلامی و رسانه انقلاب اسلامی را از سایر رسانه‌ها در فرهنگ سکولار غربی متمایز و جدا می‌کند. اینها ویژگی‌هایی است که رسانه ملی انقلاب اسلامی در مکتب امام خمینی(س) باید از آنها برخوردار باشد.

رئیس سازمان صدا و سیما در پاسخ به سؤالی در خصوص نسبت عملیات طوفان الاقصی و وعده صادق با منطق امام خمینی(س)، گفت: امام خمینی(س) بنیانگذار انقلاب اسلامی بودند. هرچه به نسل‌های جدیدتر می‌رسیم، رویش‌های انقلاب اسلامی و افزایش نفوذ پیام انقلاب اسلامی را بیشتر شاهد هستیم. به دلیل اینکه این انقلاب مبتنی بر اخلاق، فطرت انسان‌ها و طبیعت بشر هست که حقیقت‌طلب و مدافع عدالت و آرمان‌ها است.

وی تأکید کرد: روز به روز انقلاب امام خمینی(س) آثار خودش را بیشتر در جهان به جا می‌گذارد. گسترش جبهه انقلاب اسلامی، شکل‌گیری جبهه مقاومت و خیزش دانشجویی که امروز در غرب و آمریکا شاهد هستیم، نشانه گسترش نفوذ و پیام انقلاب اسلامی است؛ که امروز در دفاع از غزه و مردم مظلوم فلسطین نمود پیدا کرده است.

mp4
حجم ویدیو: 7.24M | مدت زمان ویدیو: 00:01:57

اخبار مرتبط

انتهای پیام

نظر شما