شناسهٔ خبر: 67043105 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: قدس آنلاین | لینک خبر

یادبود شهدای خدمت در مراسم سوگواری امام جواد(ع) برگزار می‌شود

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی گفت: امسال در مراسم شهادت امام جواد الائمه علیه السلام یادبود شهدای خدمت برگزار می‌شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش قدس خراسان، حجت الاسلام هادی صاحبقرانی گلستانی اظهار کرد: در پاسداشت و تعظیم یاد و خاطره شهدای خدمت بویژه خادم الرضا آیت الله رئیسی امسال در شهادت امام جواد علیه السلام از خادمان شهید قرآن و عترت یاد شده و در کنار سوگواری و عزاداری مردم ولایتمدار برای خدمتگزاران شهید خود نیز سوگواری خواهند کرد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی بیان کرد: هیأت‌ها، مساجد مبلغین و ذاکرین اهل بیت عصمت و طهارت و مردم به خاطر عشق و علاقه به ائمه معصومین علیهم السلام دوستداران و خدمتگزاران آنها را ارج نهاده و با پاسداشت نام خادمان آنها در عزاداری اهل بیت ارادت خود را به آنها نشان خواهند داد.

وی افزود: مردم و ملت خدا جوی جریان تمدن اسلامی را در بستر و مسیر ولایت و امامت دانسته و حرکت اجتماعی و دینی را در چارچوب هدایت و نظارت امام معصوم و نایبش یعنی ولایت فقیه تعریف و معنا می‌کنند.

صاحبقرانی ادامه داد: لذا امید داریم با برگزاری این مجالس عزا کمی از دین خود را به شهدای انقلاب بویژه شهدای خدمت ادا و بتوانیم راهشان را در سایه ولایت و امامت ادامه دهیم.

نظر شما