شناسهٔ خبر: 67042338 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: آریا | لینک خبر

روابط عمومی سازمان آتش‌نشانی بابل خبرداد:

مهارآتش سوزي انبار يک شرکت توليد کننده مواد شوينده و آتش‌سوزي خودرو رانا دربابل

صاحب‌خبر -
مهارآتش سوزي انبار يک شرکت توليد کننده مواد شوينده و آتش‌سوزي خودرو رانا دربابل

خبرگزار یآریا- روابط عمومی سازمان آتش‌نشانی بابل خبرداد، مهارآتش سوزی انبار یک شرکت تولید کننده مواد شوینده و آتش‌سوزی خودرورانا دربابل.

به گزارش خبرنگاراریادرشهرستان بابل:روابط عمومی سازمان آتش‌نشانی بابل گفت:طی تماس مردمی با سامانه 125 ستاد فرماندهی آتش‌نشانی مبنی برآتش‌سوزی درقسمت انبار یکی از شرکت‌های تولیدی شهرک صنعتی منصورکنده بلافاصله آتش نشانان ایستگاه شماره سه سازمان و آتش نشانی شهرک صنعتی در محل حادثه حاضر شدند.

وی افزود: پس ازحضور آتش‌نشانان و بررسی اولیه مشخص گردید در این حادثه آتش سوزی از ناحیه انبار و سقف کاذب آن واقع در پشت سوله اصلی شرکت و چسبیده به آن  آغاز شده و دامنه شعله‌ها با سرایت به تجهیزات الکترونیکی مستقر در محدوده فوقانی سقف کاذب در حال گسترش به محدوده سوله اصلی و بروز خسارت می‌باشد که با حضور آتش‌نشانان و جدا سازی تجهیزات الکترونیکی از پیشروی بیشتر آتش جلوگیری و پس از حدود یک ساعت تلاش نفسگیر به طور کامل مهار و اطفا شد.

روابط عمومی سازمان آتش‌نشانی بابل گفت: همچنین درحادثه‌ای دیگر آتش سوزی یک دستگاه سواری رانا در ساعت 11:52 از ناحیه موتور خودرو واقع در بلوار نوشیروانی بعد از پل محمدحسن‌خان به ستاد فرماندهی عملیات سازمان گزارش شد.

روابط عمومی سازمان آتش‌نشانی بابل ادامه داد: بلافاصله پس ازاعلام این حادثه آتش‌نشانان ایستگاه شماره یک سازمان به محل حادثه اعزام شدند. خوشبختانه این حادثه با انجام اقدامات اولیه مناسب توسط مالک وحاضرین و حضور آتش نشانان قبل از بروز خسارت  مهارواطفا شد.

 

 

نظر شما