شناسهٔ خبر: 67041816 - سرویس گوناگون
نسخه قابل چاپ منبع: انتخاب | لینک خبر

زمان پخش فصل جدید حسینیه معلی مشخص شد | ترکیب جدید مهمانان در میز ذاکران

زمان پخش فصل جدید «حسینیه معلی» درحالی اعلام شد که تغییراتی در ترکیب مهمانان به وجود آمده است.

صاحب‌خبر -
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

فصل جدید که با فضای محرم و متفاوت از گذشته در حال آماده‌سازی است با یک حسینیه وسیع‌تر و بزرگتری خودش را مهیای آنتن شبکه سه سیما خواهد کرد. این فصل ۱۳ قسمتی خواهد بود و در همان دکور فصل شعبانیه این برنامه تلویزیونی فیلمبرداری انجام خواهد شد

فصل جدید محرمی «حسینیه معلی» میهمانان بین‌المللی گسترده‌تری نسبت به فصل شعبانیه خواهد داشت که به عنوان تجربه متفاوتی برای برنامه‌های مذهبی تلویزیون به شمار می‌رود. همچنین گروه‌های شرکت‌کننده برنامه هم از اقصی نقاط دنیا حضور پیدا می‌کنند که در نوع خودش جالب خواهد بود.

همچنان که شیخ زکزاکی یکی از شگفتانه‌های فصل شعبانیه «حسینیه معلی» بود، از این دست میهمانان و شگفتانه‌ها در فصل محرمی هم تدارک دیده شده است.

فصل جدید «حسینیه معلی» از ابتدا تا سیزدهم محرم روی آنتن خواهد رفت.

«حسینیه معلی» برنامه‌ای است که مصادف با اولین شب از شب‌های عزاداری ماه محرم با حضور مداحان، پیشکسوتان و پیرغلامان هیئت‌های مذهبی کشور روی آنتن شبکه سه سیما رفت. نکته جالب توجه با پخش ۷ روزه این برنامه در تلوبیون آماری بیش از یک میلیون و ۲۰۰ هزار بازدید ثبت شد.

حالا بعد از تجربه متفاوت در ماه شعبان به سراغ فصل جدیدی با فضای محرم می‌رود. در این سری همچنان نجم‌الدین شریعتی اجرای برنامه را برعهده دارد و سعید ستودگان تهیه‌کننده «حسینیه معلی» از او به عنوان مجری برنامه یاد می‌کند. همچنین به گفته او با تغییراتی که در میز ذاکران (مداحان) اتفاق افتاد برای اولین بار محمدرضا طاهری در سری جدید حاضر خواهد شد.

همچنین سیدرضا نریمانی و نزار قطری از فصل گذشته در «حسینیه معلی» ماندگار شدند و حاج مهدی رسولی بعد از یک فصل غیبت دوباره به این برنامه برگشت.

حجت‌الاسلام مصطفی کرمی هم بعد از یک تجربه حضور در «حسینیه معلی» یک بار دیگر در ایام محرم کنار دیگر مداحان کارشناس در میز ذاکران حضور پیدا می‌کند.

یکی از نکات جالب توجه ثبت‌نام بیش از ۱۰۰ هزار نفر برای حضور به عنوان تماشاگر (مستمع) در این برنامه است.

تاکنون از این دست تغییرات تاکنون بسیار اتفاق افتاده است. همچنان که «حسینیه معلی» برای اولین بار با سعید حدادیان، سیدمجید بنی‌فاطمه، محمد صمیمی و مهدی رسولی از مداحان و شاعران اهل‌بیت (ع) روی آنتن رفت؛ اما «حسینیه معلی» رفته رفته با تغییر ترکیب میزبانان و اضافه شدن حاج احمد واعظی و عبدالرضا هلالی و همچنین حجت‌الاسلام مصطفی کرمی حال‌وهوایی دیگر پیدا کرد.

همین‌طور در ادامه و آخرین فصل پخش شده این برنامه تلویزیونی، پای سیدرضا نریمانی و نذار قطری هم به این برنامه باز شد. سیدمجید بنی‌فاطمه و میثم مطیعی که در فصل گذشته حضور داشتند.

حامد سلطانی اولین مجری این برنامه بود و در فصل‌های بعدی جای خودش را به احمد اکبرنژاد داد و نهایتاً در فصل گذشته نجم‌الدین شریعتی این مسئولیت را برعهده گرفت. ترکیب میزبانان برنامه هم تغییر کرد و جالب توجه بود. مهدی رسولی که از اولین روز‌های «حسینیه معلی» کنار این برنامه بود کماکان به حضور خود ادامه داد؛ سیدمجید بنی‌فاطمه دوباره برگشت و عبدالرضا هلالی از فصل گذشته باقی ماند، اما این بار میثم مطیعی به «حسینیه معلی» آمد و حضور او در این ترکیب اتفاقاتی جالب را رقم زد.

فصل جدید که با فضای محرم و متفاوت از گذشته در حال آماده‌سازی است با یک حسینیه وسیع‌تر و بزرگتری خودش را مهیای آنتن شبکه سه سیما خواهد کرد. این فصل ۱۳ قسمتی خواهد بود و در همان دکور فصل شعبانیه این برنامه تلویزیونی فیلمبرداری انجام خواهد شد.

فصل جدید محرمی «حسینیه معلی» میهمانان بین‌المللی گسترده‌تری نسبت به فصل شعبانیه خواهد داشت که به عنوان تجربه متفاوتی برای برنامه‌های مذهبی تلویزیون به شمار می‌رود. همچنین گروه‌های شرکت‌کننده برنامه هم از اقصی نقاط دنیا حضور پیدا می‌کنند که در نوع خودش جالب خواهد بود.

همچنان که شیخ زکزاکی یکی از شگفتانه‌های فصل شعبانیه «حسینیه معلی» بود از این دست میهمانان و شگفتانه‌ها در فصل محرمی هم تدارک دیده شده است.

فصل جدید «حسینیه معلی» از ابتدا تا سیزدهم محرم روی آنتن خواهد رفت.

لینک کوتاه کپی لینک

نظر شما