شناسهٔ خبر: 67041728 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: دانشجو | لینک خبر

آغاز به‌کار هیأت‌های اجرایی انتخابات در هرمزگان

دبیر ستاد انتخابات استان هرمزگان بر اهمیت دسترسی آسان مردم به شعب در زمان برگزاری انتخابات تاکید کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه استان‌ها خبرگزاری دانشجو، محمدجواد خجسته دبیر ستاد انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری در استان هرمزگان، گفت: هیأت‌های اجرایی ستاد انتخابات در تمامی شهرستان‌ها کار بررسی و تعیین محل استقرار شعب اخذ رأی را آغاز کرده‌اند.

خجسته با تأکید بر اهمیت دسترسی آسان مردم به شعب در زمان برگزاری انتخابات، افزود: امنیت و آسایش مردم در زمان رأی‌گیری اولویت‌های مهم ستاد انتخابات استان در تعیین محل استقرار شعب و تعداد شعب هر شهرستان می‌باشد.

وی با اشاره به تجربه برگزاری انتخابات سال گذشته با مجموع ۱۴۵۱ شعبه اخذ رأی در استان، گفت: انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری را با ۵۷۵ شعبه سیار و ۸۷۶ شعبه ثابت در استان برگزار کردیم که مردم با کمترین معطلی توانستند در این امر مهم شرکت کنند.

دبیر ستاد انتخابات استان افزود: در انتخابات پیش‌رو نیز تلاش مجموعه ستاد انتخابات بر اصل ایجاد زمینه حضور و مشارکت حداکثری مردم است و هیأت‌های اجرایی در شهرستان‌ها با امکان سنجی مناسب، تعداد و محل استقرار شعب ثابت و سیار را تعیین می‌کنند.

خجسته همچنین از فعال شدن ستاد پشتیبانی به منظور رفع نواقص و تامین نیازمندی‌های ستاد خبرداد و افزود: طبق جدول زمانبندی اعلام‌شده از سوی وزارت کشور، در استان هرمزگان مقدمات زیرساختی و نرم‌افزاری برگزاری انتخاباتی پرشور مهیا شده و درحال تکمیل است.

برچسب‌ها:

نظر شما