شناسهٔ خبر: 67040589 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایمنا | لینک خبر

احداث سالن‌های ورزشی از مهم‌ترین اقدامات مدیریت شهری تبریز است

شهردار منطقه یک تبریز از آغاز عملیات بتن‌ریزی فونداسیون در پروژه ۳۱۶ میلیارد ریالی احداث سالن ورزشی چندمنظوره واقع در ترمینال تبریز خبر داد و گفت: احداث سالن‌های ورزشی از مهم‌ترین اقدامات مدیریت شهری تبریز است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان شرقی، حمید شاهوردی ظهر امروز _پنجشنبه هفدهم خرداد_ در جمع خبرنگاران اظهار کرد: احداث سالن‌های ورزشی چند منظوره در عصر جدید که شهروندان بیشترین زمان خود را صرف فضاهای مجازی می‌کنند و این تهدیدی برای سلامت روحی و جسمی آن‌ها محسوب می‌شود، می‌تواند نقش بسیار سازنده‌ای در ایجاد شور و نشاط اجتماعی و رغبت ورزشی ایجاد کند.

وی افزود: بر همین اساس تصمیم‌گیری برای احداث ۲۵ سالن ورزشی چندمنظوره در سطح شهر از جمله مهم‌ترین اقدامات عمرانی شهرداری تبریز است که مسئولیت اجرا و تأمین مسائل مالی آن بر عهده منطقه یک است و هم‌اکنون تمام ۲۵ سالن مذکور در دست احداث بوده و پیمانکاران مربوطه با سرعت در حال اجرای مراحل عملیاتی هستند.

شهردار منطقه یک تبریز خاطرنشان کرد: یکی از این سالن‌ها در مسیر ترمینال تبریز قرار دارد که در ابعاد ۶۰ در ۲۵ متر و به مساحت ۱۵۰۰ متر مربع بوده که با هزینه‌ای بالغ بر ۳۱۶ میلیارد ریال هم اکنون وارد مرحله بتن‌ریزی فونداسیون شده است.

سالن چندمنظوره اتوبان شهید کسایی وارد مرحله نصب فریم تیر ستون شد

شاهوردی با اشاره به آغاز مرحله نصب فریم تیر ستون سالن ورزشی چند منظوره اتوبان شهید کسایی تصریح کرد: اجرای پروژه‌های سالن ورزشی چندمنظوره در سطح شهر که به تعداد ۲۵ سالن است، توسط این منطقه در حال اجرا و نظارت بوده که شاهد پیشرفت چشمگیری هستیم و هر روز پیگیر موارد عملیاتی و عمرانی آن‌ها هستیم.

وی اضافه کرد: یکی از این پروژه‌ها که واقع در اتوبان شهید کسایی است با هزینه ۲۸۰ میلیارد ریالی به طول ۶۰ و عرض ۲۵ متر و به مساحت ۱۷۲۵ متر مربع در حال اجرا است که هم‌اکنون این پروژه وارد فاز عملیاتی مرحله نصب فریم تیر ستون‌های سالن شده و پیمانکار مربوطه در حال تداوم این فاز است.

شهردار منطقه یک تبریز گفت: احداث سالن‌های ورزشی یکی از مهم‌ترین اقدامات این دوره شورای اسلامی شهر و شهرداری تبریز است که در نوع خود بی‌نظیر است و نقش مهمی در سلامت شهروندی و ایجاد شور و نشاط اجتماعی ایفا می‌کند.

نظر شما