شناسهٔ خبر: 67040256 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: آفتاب | لینک خبر

تبلیغات

پیشنهاد‌های جذاب پرشین هتل برای رزرو هتل در مشهد

در این مطلب می‌خواهیم به سراغ چند مورد از جذاب‌ترین هتل‌های موجود در شهر مشهد برویم که برای رزرو هتل می‌توانید آن‌ها را انتخاب کنید.

صاحب‌خبر -
آفتاب‌‌نیوز :

مشهد شهری سیاحتی و زیارتی است که سالانه مسافران بسیار زیادی از نقاط مختلف به آن مراجعه می‌کنند. به همین دلیل است که در گوشه و کنار آن شاهد ساختمان‌هایی هستیم که برای اقامت مسافران ساخته شده‌اند و هرکدام از آن‌ها دارای امکانات متفاوتی هستند. در این مطلب می‌خواهیم به سراغ چند مورد از جذاب‌ترین هتل‌های موجود در شهر مشهد برویم که برای رزرو هتل می‌توانید آن‌ها را انتخاب کنید.

جذاب‌ترین هتل‌های مشهد برای اقامت

برای رزرو هتل باید به دنبال فضایی باشید که بهترین امکانات را در اختیار شما قرار دهد و در عین‌حال به اماکن دیدنی هم نزدیک باشد. اسامی که در زیر به آن‌ها اشاره می‌کنیم، از پرمسافرترین مجموعه‌های اقامتی در شهر مقدس مشهد هستند. البته ما به‌صورت بسیار مختصر به آن‌ها می‌پردازیم، اما شما می‌توانید با ورود به سایت هر مجموعه یا تماس با پرشین هتل، اطلاعات کامل‌تر را به‌دست آورید.

هتل درویشی مشهد

این هتل با ۵ ستاره یکی از جذاب‌ترین مجموعه‌های اقامتی در شهر مشهد است. طراحی لوکس و شیک، امکانات خاص و همچنین دکوراسیون گران‌قیمت در فضای داخلی و بیرونی هتل، آن را متفاوت کرده است. این مجموعه در سال ۱۳۹۰ ساخته شد و در حال حاضر ۲۲۳ اتاق آماده پذیریی دارد. امکاناتی مانند رستوران آتریوم با سقف شیشه‌ای، استخر و... هم برای مسافران در نظر گرفته شده‌اند.

  • آدرس هتل درویشی مشهد: خیابان امام رضا، بین امام رضای ۲۴ و ۲۶

هتل قصر طلایی مشهد

هتل قصر طلایی مشهد یکی از زیباترین مکان‌های اقامتی در این شهر است که معماری منحصر‌به‌فردی دارد. این مجموعه در سال ۱۳۸۹ تاسیس شد و در آن ۳۵۸ باب اتاق و سوئیت برای اقامت مسافران وجود دارد. در این هتل انواع رستوران‌های سنتی و بین‌المللی را می‌بینید و امکانات رفاهی بسیار زیادی مانند سونا، استخر، سالن بیلیارد و... برای رفاه مسافران در دسترس آن‌ها قرار دارد.

  • آدرس هتل قصر طلایی مشهد: خیابان امام رضا، بین امام رضا ۳۴ و ۳۶

پیشنهاد‌های جذاب پرشین هتل برای رزرو هتل در مشهد

هتل پردیسان مشهد

این هتل از محبوب‌ترین و لوکس‌ترین مکان‌ها برای اقامت در مشهد به‌شمار می‌آید و با ۵ طبقه پذیرای مسافرانی است که به آن مراجعه می‌کنند. هزینه اقامت در این هتل مناسب بوده و موقعیت مکانی آن هم به دور از شلوغی‌های شهر است. به‌علاوه با این رزرو هتل از امکاناتی مانند استخر و حمام ترکی هم بهره‌مند خواهید شد.

  • آدرس هتل پردیسان مشهد: بزرگراه شهید کلانتری، جنب پارک صدا و سیما

هتل الماس ۲

نام الماس ۲ هم در لیست بهترین هتل‌های مشهد به چشم می‌خورد. در این مجموعه اتاق‌ها با تم‌های مختلفی طراحی و آماده شده‌اند که در بین آن‌ها می‌توانیم به سبک ایتالیایی، ترکیه، روسیه، ایران باستان و... اشاره کنیم. با اقامت در این مجموعه امکان استفاده از خدماتی مانند ماساژ، اسپا، مجموعه‌های آبی و... را هم خواهید داشت. بخشی از این هتل به بازارچه خرید اختصاص داده شده است که می‌توانید ساعاتی از روز را در آن بگذرانید. هتل الماس تا حرم فاصله ۱۵ دقیقه‌ای دارد و به همین دلیل از نظر زائران انتخاب بسیار خوبی است.

  • آدرس هتل الماس ۲: بلوار امام رضا، پلاک ۲۰، ایران

هتل مدینه‌الرضا مشهد

برای رزرو هتل در نزدیکی حرم، مدینه‌الرضا انتخاب بسیار خوبی است. این مجموعه در سال ۱۳۹۲ تاسیس شد و یکی از بهترین مراکز اقامتی در این شهر به‌حساب می‌آید. با اقامت در این هتل می‌توانید از کلیه امکانات نظیر استخر، سونا، جکوزی، سالن ماساژ، کافه و حتی باشگاه بدنسازی بهره‌مند شوید و بهترین خاطرات را در سفر چند روزه خود به ثبت برسانید. برای این مرکز یک سالن همایش با ظرفیت ۲۵۰ نفر هم در نظر گرفته شده است.

آدرس هتل مدینه‌الرضا مشهد: خیابان شیرازی، نبش شارستان رضوی

هتل سی نور مشهد

یکی دیگر از هتل‌هایی که در مشهد واقع شده است، سی نور نام دارد. این مجموعه در سال ۱۳۹۳ به‌طور رسمی در‌های خود را به روی مسافران باز کرد و از همان ابتدا با استقبال بی‌نظیر مردم روبه‌رو شد. از امتیازات مثبت این مجموعه چشم‌اندازی است که به حرم دارد و درنتیجه مسافران با کمی پیاده‌روی می‌توانند به آن برسند. این مجموعه اقامتی شامل دو برج با ۲۲ طبقه است و امکاناتی نظیر اینترنت، کافی‌نت، خشکشویی، باشگاه بیلیارد، سالن آمفی تئاتر، استخر و... هم در آن دیده می‌شوند.

  • آدرس هتل سی نور مشهد: خیابان ١٧ شهریور، نبش دانش شرقی

پیشنهاد‌های جذاب پرشین هتل برای رزرو هتل در مشهد

هتل کیانا مشهد

برای رزرو هتل مشهد می‌توانید کیانا را هم انتخاب کنید. مجموعه‌ای که شامل رستوران، خدمات خشکشویی، استخر، جکوزی، آرایشگاه و... است و با اقامت در آن می‌توانید از این امکانات بهره‌مند شوید. این هتل از نظر موقیعت مکانی در نزدیکی حرم واقع شده است و اتاق‌های آن با سبک‌های مختلف vip، کانکت، ظرفیت ۲ و ۴ نفره، آپارتمان و... در اختیار مسافران قرار می‌گیرند. در این مجموعه یک رستوران هم وجود دارد که غذا‌های ایرانی و فرنگی را سرو می‌کند.

  • آدرس هتل کیانا مشهد: خیابان امام رضا، امام رضا ۲، کوچه کربلا

هتل هما ۱

آخرین گزینه پیشنهادی ما برای رزرو هتل مشهد، هما ۱ نام دارد. این مجموعه که از سال ۱۳۵۲ فعالیت خود را آغاز کرده، قدیمی و شناخته‌شده است. در این هتل شاهد ۶ طبقه و ۱۳۵ اتاق خواهید بود که در سه قسمت ساختمان اصلی، قسمت ویلایی و آپارتمانی واقع شده‌اند. همه اتاق‌ها مجهز به تجهیزات مدرن و به‌روز هستند و بهترین تجربه را در ذهن شما ثبت خواهند کرد.

  • آدرس هتل هما ۱: بلوار احمدآباد، تقاطع احمدآباد و کلاهدروز

رزرو بهترین هتل‌های مشهد تنها با چند کلیک از سایت پرشین هتل

به‌طور حتم تعداد این مجموعه‌های اقامتی بسیار بیشتر از مواردی هستند که در این مطلب به آن‌ها اشاره کردیم. درواقع هتل‌های مختلفی در مشهد وجود دارند که هرکدام در موقعیت مکانی خاصی از شهر قرار گرفته‌اند و امکاناتی مخصوص به خود دارند. شما می‌توانید اسامی کامل هتل‌ها را در سایت پرشین هتل ببینید. اطلاعات جامعی درباره اقامتگاه‌های مختلف همراه با آدرس آن‌ها درج شده است و امکان رزرو هتل به‌صورت اینترنتی نیز وجود دارد. برای این اقدام میتوانید به صفحه رزرو هتل پرشین هتل مراجعه نمایید. اگر شما هم هتلی مناسب برای اقامت در شهر مشهد می‌شناسید، نام آن را به لیست ما اضافه کنید.

منبع محتوا: پرشین هتل (www.epersianhotel.com)

نظر شما