شناسهٔ خبر: 67039952 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: روزنامه‌ آسیا‌نیوز | لینک خبر

جندین خبر از نیروهای انتظامی استان یزد

کشف موادمخدر در یزد

یزد - فرمانده انتظامی استان یزد از کشف بیش از 51 کیلوگرم موادمخدر از نوع تریاک خبر داد

صاحب‌خبر -

 

آسیانیور / یزد ؛ سردار "عباسعلی بهدانی فرد" درباره این خبر اظهارداشت: ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر استان یزد هنگام کنترل مسیرهای ورودی به یک دستگاه کامیون بنز مشکوک و آن را به منظور بررسی بیشتر متوقف کردند.

وی افزود: ماموران انتظامی در بازرسی از کامیون 51 کیلو و 900 گرم موادمخدر از نوع تریاک را کشف کردند.

فرمانده انتظامی استان یزد تصریح کرد: در این خصوص یک متهم دستگیر پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد.

 

شناسایی کامیون های حامل سوخت قاچاق

 

  رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان یزد از کشف 11 هزار لیتر سوخت قاچاق در بازرسی از دو دستگاه کامیون خبر داد.

 

سرهنگ "غلامرضا برزگر" درباره این خبر اظهارداشت: ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان یزد هنگام انجام وظایف ذاتی و کنترل خودروهای عبوری 2 دستگاه کامیون"ولوو" را برای بررسی مدارک متوقف کردند.

وی ادامه داد: در بازرسی انجام شده 11 هزار لیتر گازوئیل قاچاق که از مرکز کشور به بندرعباس حمل می شد کشف شد.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان یزد با بیان اینکه محموله کشف شده تحویل شرکت نفت استان شد افزود: پرونده ای در این خصوص تشکیل و به همراه متهمان تحویل مراجع قانونی شد.

 

اجرای طرح انضباط ترافیکی در بهاباد

 

  جانشین انتظامی شهرستان بهاباد از توقیف 33 دستگاه خودرو و موتورسیکلت خبر داد.

 

 سرهنگ "حمیدرضا غنی پور" بیان کرد: با توجه به دغدغه شهروندان مبنی بر برخورد با وسایل نقلیه که با ایجاد صدای ناهنجار، حرکات خطرناک، سرعت غیرمجاز و... باعث ایجاد مزاحمت برای مردم می شوند طرح انضباط ترافیکی اجرا شد.

 وی ادامه داد: ماموران انتظامی بهاباد در 10 روز اخیر تعداد 14 دستگاه خودرو و 19 دستگاه موتورسیکلت را توقیف و روانه پارکینگ کنند.

جانشین انتظامی بهاباد خاطرنشان کرد: این طرح بصورت مستمر در شهرستان اجرا می شود.

توقیف کامیون با گازوئیل قاچاق

 

  جانشین انتظامی استان یزد از کشف 20 هزار لیتر گازوئیل قاچاق در بازرسی از یک دستگاه کامیون خبر داد.

 

سرهنگ "سیدمحمدطاهر موسوی" درباره این خبر گفت: ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان یزد هنگام کنترل خودروهای عبوری، یک دستگاه کامیون "فوتون" را برای بازرسی متوقف کردند.

وی گفت: ماموران در بازرسی از کامیون 20 هزار لیتر گازوئیل قاچاق را کشف و یک متهم را در این خصوص دستگیر کردند.

جانشین انتظامی استان یزد یادآور شد: متهم به مراجع قانونی معرفی شد.

سارقان اماکن خصوصی در اردکان دستگیر شدند

 

  فرمانده انتظامی شهرستان اردکان از دستگیری 4 سارق اماکن خصوصی و کشف اموال مسروقه در این شهرستان خبر داد.

 

سرهنگ "شهرام طولابی نژاد" گفت: مأموران پلیس اردکان پس از دریافت خبرهایی مبنی بر سرقت اماکن خصوصی در شهر بررسی موضوع را در دستور کار قرار دادند.

وی ادامه داد: ماموران با پیگیری های شبانه روی و مستمر خود، چهار سارق اماکن خصوصی را دستگیر و اموال مسروقه را کشف کردند.

فرمانده انتظامی اردکان افزود: در این خصوص پرونده قضایی تشکیل و متهمان به دادسرا معرفی شدند و اموال مسروقه تحویل مالباختگان شد.

دستگیری سارقان زن توسط ماموران زارچ

  رئیس کلانتری "زارچ" گفت: ماموران انتظامی زارچ، 4 زن سارق منزل را شناسایی و دستگیر کردند.

سروان "مجید مقنی" درتشریح این خبر اظهارداشت: با توجه به اعلام خبر سرقت منزل بلافاصله بررسی موضوع در دستور کار ماموران پلیس زارچ قرار گرفت.

وی ضمن اشاره به تشکیل تیمی عملیاتی افزود: ماموران پلیس با انجام کار اطلاعاتی، 4 سارق زن را شناسایی و پس از هماهنگی قضائی آنها را در یک خانه مسافر در میدان "مهدیه" شهر یزد دستگیر کردند.

رئیس کلانتری "زارچ" گفت: متهمان به سرقت منزل در زارچ و همچنین یکی دیگر از شهرستان ها اعتراف کردند و پرونده در این زمینه تشکیل شد.

مقنی یادآور شد: تحقیقات در این خصوص ادامه دارد.

گیاه دارویی "شیرین بیان" در خاتم توقیف شد

 فرمانده انتظامی شهرستان خاتم از کشف 2300 کیلوگرم گیاهان دارویی قاچاق از نوع "ریشه شیرین بیان" در آن شهرستان خبر داد.

سرهنگ " محمود ایزدپناه" در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری پلیس، گفت: ماموران انتظامی خاتم هنگام کنترل خودروهای عبوری یک دستگاه کامیون "بنز" را که حامل گیاهان دارویی از استان های جنوبی به مقصد مرکز کشور بود، شناسایی و متوقف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان خاتم اظهارداشت: در بازرسی از کامیون 2 تن و 300 کیلوگرم گیاه دارویی ریشه شیرین بیان فاقد مجوز و قاچاق کشف شد.

ایزدپناه افزود: در این خصوص یک متهم دستگیر و با تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شد.

 

پیشگیری از بروز آسیب های اجتماعی با برگزاری کارگاه های آموزشی

 

  معاون فرهنگی و اجتماعی پلیس یزد گفت: برگزاری کارگاه های آموزشی نقش مهمی در پیشگیری از بروز آسیب های اجتماعی دارد.

 

سرهنگ "مجید نعیم یاوری" در دیدار با حجت الاسلام " فخرالدین‌زاده" معاون اجتماعی سپاه الغدیر یزد ضمن تشکر از اقدامات و همکاری خوب آن مجموعه با انتظامی استان یزد اظهارکرد: این معاونت آمادگی لازم برای اعزام مشاوران و مربیان در حوزه پیشگیری از آسیب های اجتماعی به محلات مختلف شهر یزد را دارد.

وی ضمن اشاره به ظرفیت بسیج در تشکیل کارگاه‌های پیشگیری از اعتیاد در مساجد، پایگاه‌ها، مدارس و همچنین برای اقشار مختلف جامعه، گفت: برگزاری چنین کارگاه هایی و همچنین حضور اساتید این حوزه بین مردم، نقش مهمی در پیشگیری از بروز آسیب های اجتماعی خواهد داشت.

همچنین در این جلسه حجت الاسلام " فخرالدین‌زاده" ضمن اشاره به طرح های معاونت فرهنگی و اجتماعی پلیس در محلات یزد گفت: آمادگی همکاری لازم برای اجرای طرح "هما" در مناطق محروم را داریم.

معاون اجتماعی سپاه الغدیر یزد مضوع آسیب های فضای مجازی را از دیگر موارد مهم برشمرد و افزود: با برگزاری کلاس های آموزشی و حضور در جوامع هدف، می توان تاثیرات مثبتی را در این زمینه به جا گذاشت.

دستگیری سارقان احشام در یزد

 

  فرمانده انتظامی شهرستان یزد از دستگیری 4 سارق احشام و کشف 10 فقره سرقت توسط ماموران کلانتری 14 ابوذر خبر داد.

 

 سرهنگ " اکبرشفیعی " اظهار داشت : در پی وقوع چند فقره سرقت احشام در یزد ، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران انتظامی قرار گرفت.

 

وی افزود: ماموران کلانتری 14 ابوذر با انجام یک سری اقدامات تخصصی موفق شدند 4 سارق حرفه ای را شناسایی و در یک عملیات آنها را دستگیر کنند.

 

فرمانده انتظامی شهرستان یزد گفت: سارقان به 10 فقره سرقت احشام از دامداری ها اعتراف و تحویل مقامات قضائی شدند.

 

شفیعی در پایان به دامداران توصیه کرد: در محل نگهداری احشام و طیور از موانع فیزیکی از جمله سیم خاردار و دوربین مداربسته استفاده و از افشای اطلاعات محل دامداری و مرغداری به افراد غیر، خودداری کنند.

 

سارقان موتورسیکلت و منازل نیمه ساز در کلانتری 11

 

 رئیس کلانتری 11 شهرستان یزد گفت: سه سارق موتورسیکلت و منازل نیمه ساز دستگیر شدند.

 

سرگرد "حسین شریفی" اظهارداشت: ماموران کلانتری با انجام اقدامات اطلاعاتی از اقدامات چند سارق حرفه ای در شهر یزد مطلع شدند.

 

وی افزود: ماموران پس از شناسایی و اخذ مجوز قضائی به محل های مورد نظر اعزام و ضمن دستگیری 3 سارق، 12 فقره سرقت موتورسیکلت و منازل نیمه ساز را کشف کردند.

 

رئیس کلانتری 11 شهید چمران شهرستان یزد با بیان اینکه متهمان با تشکیل پرونده به مراجع قانونی معرفی شدند خاطرنشان کرد: شهروندان هرگونه موارد مشکوک را به پلیس 110 اطلاع دهند.

سید محمد جواد عرفانفر

 

کشف موادمخدر در یزد سردار ، عباسعلی بهدانی فرد فرمانده انتظامی استان یزد

نظر شما