شناسهٔ خبر: 67592929 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

۱۱ آشپزخانه اطعام حسینی در کاشان راه اندازی شد

کاشان - ایرنا - رییس کمیته امداد امام خمینی (ره) کاشان گفت: ۱۱ آشپزخانه اطعام حسینی از ابتدای ماه محرم در شهرستان راه اندازی شد و فعالیت آن ها تا پایان ماه صفر ادامه دارد.

صاحب‌خبر -

محسن حمیدی روز سه‌شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: پویش اطعام حسینی در قالب طبخ و توزیع غذای گرم همچنین تهیه، بسته‌بندی و توزیع بسته‌های معیشتی میان نیازمندان در شهرستان آغاز به کار کرده است.

وی اظهار کرد: هدف از این پویش ترویج فرهنگ انفاق و نیکوکاری با استفاده از ظرفیت هیئت‌های مذهبی، مراکز نیکوکاری، موسسات خیریه، گروه‌های جهادی و خیران است که از اول محرم‌ تا پایان ماه صفر ادامه دارد.

رییس کمیته امداد امام خمینی (ره) کاشان بیان کرد: در قالب این پویش، اعتبار دولتی استفاده نمی‌شود و تمامی هزینه‌ها را خیران و نیکوکاران متعهد شده‌اند.

حمیدی با بیان اینکه سال گذشته نیز ۱۰ آشپزخانه اطعام حسینی در شهرستان از اول محرم تا پایان ماه صفر راه اندازی شد گفت: سال گذشته بیش از ۳۰ هزار پرس غذای گرم و ۸۰۰ بسته غذایی به ارزش بیش از ۳۵ میلیارد ریال بین نیازمندان توزیع شد.

وی اظهار کرد: واریز به شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۰۲۲۷۴۰ یا شماره حساب ۰۱۱۰۷۶۹۷۴۹۰۰۱ با شناسه ۸۸۰۲۴۱۸۴۶، نرم افزار بله یا سایت امداد و مراجعه حضوری به ۴۰ مرکز نیکوکاری فعال در شهرستان از جمله روش‌های مشارکت در طرح خداپسندانه اطعام حسینی است.

کاشان دارای ۲ اداره کمیته امداد امام خمینی (ره) در مرکز شهرستان و راوند است و در مجموع ۶ هزار و ۷۳۰ خانوار زیر چتر حمایتی این نهاد قرار دارند که نزدیک به ۶۵ درصد افراد زیرپوشش زنان سرپرست خانوار هستند.

شهرستان کاشان با جمعیت افزون بر ۳۶۴ هزار نفر در فاصله حدود ۲۰۰ کیلومتری شمال اصفهان قرار دارد.

نظر شما