شناسهٔ خبر: 67039197 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

استان اردبیل

قهرمانی تیم ایرانیان در مسابقات لیگ مینی فوتبال

تیم ایرانیان اردبیل قهرمان دومین دوره مسابقات لیگ مینی فوتبال پسران استان اردبیل شد.

صاحب‌خبر -

قهرمانی تیم ایرانیان در مسابقات لیگ مینی فوتبالبه گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اردبیل، دومین دوره مسابقات لیگ مینی فوتبال (پسران زیر ۱۲ سال) استان اردبیل با شرکت ۱۴ تیم ایرانیان یک و ۲، ستارگان یک و ۲، نام‌آوران یک و ۲، فرهیختگان، ستاره ساز، نیکان، میثاق، علیسان، پاس و یاران دایی یک و ۲ برگزار شد.
در این مسابقات تیم‌های شرکت کننده در هفت نقطه شهر اردبیل، در سالن‌های استادیوم کارگران، ناصر عروجی، امام خمینی (ره)، دانشگاه آزاد، شهید خدنگی، شهید دهقانی‌نیا، شهرک زرناس و سالن ورزشی شهدای محله حسن‌آباد با هم به رقابت پرداختند.
در دومین دوره مسابقات لیگ مینی فوتبال پسران زیر ۱۲ سال استان اردبیل تیم‌های شرکت کننده در مجموع ۱۸۲ بازی برگزار کردند.
بر همین اساس در پایان این رقابت‌ها تیم ایرانیان (یک) در مجموع با کسب ۷۳ امتیاز قهرمان این دوره از مسابقات شد، تیم ستارگان با کسب ۶۳ امتیاز در جایگاه دوم قرار گرفت و تیم ستاره ساز نیز با کسب ۵۸ امتیاز سوم شد.
همچنین امیرحسین ناظمی از تیم نام آوران با ۴۷ گل زده آقای گل این مسابقات شد و پرهام مولایی با ۴۲ گل خورده عنوان برترین دروازه‌بان لیگ را از آن خود کرد.
مراسم اختتامیه لیگ با حضور متولیان ورزش، عوامل اجرایی و خانواده‌های بازیکنان برگزار و به تیم‌های برتر مدال و کاپ قهرمانی اهدا شد.

نظر شما