شناسهٔ خبر: 67038681 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

بانک صادرات مراغه به نام شهید «رحمتی» مزین شد

مراغه- ایرنا- معاون استاندار آذربایجان‌شرقی و فرماندار شهرستان ویژه مراغه گفت: بانک صادرات شعبه قدس مراغه امروز با حضور «یاسر مرادی»، قایم مقام بانک صادرات ایران و خانواده شهید «مالک رحمتی» به نام این شهید مزین شد. 

صاحب‌خبر -

«مرتضی مینویی» روز پنج‌شنبه در حاشیه پرده‌برداری از عنوان این شعبه به خبرنگار ایرنا بیان کرد: همچنین نماینده مردم مراغه و عجب‌شیر در مجلس شورای اسلامی که در این آیین حضور داشت، موافقت قایم مقام بانک صادرات مبنی بر تخصیص هزار میلیارد ریال اعتبار در قالب قانون اصلاح ماده (۵۶) ‌را جلب کرد تا در طرح‌های مختلف این شهرستان سرمایه‌گذاری شود.

وی شهادت سیدالشهدای خدمت و یارانش را ضایعه‌ای عظیم برای نظام مقدس جمهوری اسلامی و اندوهی عمیق برای ملت ایران دانست و افزود: ملت همیشه در صحنه و قدرشناس ایران، یاد و خاطره این خادمان مردم را که مجاهدان اعتلا و پیشرفت کشور بودند، هرگز فراموش نمی‌شوند.

وی همچنین با بیان اینکه روحیه جهادی استاندار شهید آذربایجان‌شرقی، شهید مالک رحمتی طی روزهای گذشته جریان‌ساز شده است، اضافه کرد: این شهید بزرگوار به الگویی برای خدمتگزاری فرزندان انقلاب اسلامی به ملت شریف ایران تبدیل شده است.

به گزارش ایرنا پیش از این آزادراه مراغه - هشترود نیز با دستور وزیر راه و شهرسازی به نام شهید مالک رحمتی مزین شده بود؛ آزادراهی که استاندار شهید نسبت به تکمیل آن حساسیت داشت و بر همین اساس نیز نامش به زینت این طرح حیاتی تبدیل شد.

همچنین روز گذشته مرکز جامع خدمات سلامت دانشکده واقع در محله جانبازان نیز به نام استاندار شهید دکتر مالک رحمتی نامگذاری شد.

نظر شما