شناسهٔ خبر: 67038660 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: مشرق | لینک خبر

قتل‌‎عام در اردودگاه النصیرات؛ رژیم صهیونیستی محل اسکان آوارگان را هدف قرار داد

مهر

رژیم صهیونیستی بار دیگر اردوگاه النصیرات را علاوه بر چند اردوگاه دیگر در غزه و کرانه باختری هدف حملات خود قرار داده و در پی این حمله ده‌ها فلسطینی به شهادت رسیده و یا مجروح شدند.

صاحب‌خبر -

به گزارش مشرق، رژیم صهیونیستی در جدیدترین جنایت خود و همزمان با زمزمه طرح شایعاتی درباره پذیرش آتش بس سه مرحله‌ای جو بایدن، رئیس جمهور آمریکا از سوی بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر جنایتکار صهیونیستی بار دیگر یک اردوگاه آوارگان فلسطینی را هدف قرار داد که این حمله به شهادت و مجروح شدن ده‌ها فلسطینی منجر شده است.

در همین ارتباط، تارنمای اینترنتی فلسطین الیوم بامداد پنجشنبه گزارش داد که جنگنده‌های رژیم صهیونیستی مدرسه «السردی» در اردوگاه النصیرات در مرکز غزه که به مکانی برای اسکان آوارگان تبدیل شده است را بمباران کردند.

در عین حال، مرکز اطلاع‌رسانی دولتی در غزه اعلام کرد که جنایت ارتش اشغالگر در حمله به یک مدرسه در اردوگاه النصیرات تاکنون ۳۰ شهید و ده‌ها زخمی در پی داشته است.

ساکنان اردوگاه‌های آوارگان در سراسر نوار غزه از حملات و تجاوزهای رژیم صهیونیستی در امان نیستند و هدف اصلی حمله این رژیم به شمار می‌‎روند.

طبق این گزارش، در پی حمله وحشیانه جنگنده‌های رژیم صهیونیستی به مدرسه آوارگان در اردوگاه نصیرات دو در مرکز نوار غزه، دست کم سی فلسطینی شهید شدند.

به گزارش روز شنبه دفتر رسانه‌های دولتی غزه، حمله رژیم صهیونیستی به نوار غزه تاکنون منجر از مرز ۳۶ هزار و ۶۰۰ نفر فراتر رفته است.

گروه‌های مقاومت فلسطین روز شنبه ۱۵ مهرماه برابر با هفتم اکتبر ۲۰۲۳ عملیات غافلگیر کننده‌ای با نام «طوفان الاقصی» را از غزه (جنوب فلسطین) علیه مواضع رژیم اشغالگر قدس آغاز کردند و این رژیم برای تلافی و جبران شکست خود و توقف عملیات گروه‌های مقاومت، تمام گذرگاه‌های نوار غزه را بسته و در حال بمباران این منطقه است.

حمایت امنیتی و نظامی غرب به ویژه ایالات متحده آمریکا از اسرائیل به بهانه دفاع از خود، عملاً چراغ سبز و مجوزی به این رژیم برای کشتار بی‌رحمانه کودکان و زنان فلسطینی است.

نظر شما