شناسهٔ خبر: 67038418 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

۲۰۲ معلول زنجانی در اولین آزمون استخدامی شرکت کردند

زنجان - ایرنا - مدیرکل بهزیستی استان زنجان گفت: آزمون استخدامی اختصاصی افراد دارای معلولیت برای نخستین‌بار امروز /پنجشنبه/ با حضور ۲۰۲ نفر از افراد دارای معلولیت در سطح استان و همزمان با سراسر کشور برگزار شد.

صاحب‌خبر -

روح اله خدابنده لو روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این افراد، برای تصدی بیش از ۷۵ شغل در ۴۶ دستگاه اجرایی شرکت کردند که پس از برگزاری آزمون و طی فرایندهای اداری در دستگاه های اجرایی جذب و فعالیت خود را آغاز خواهند کرد.

وی اضافه کرد: پیش از این و با توجه به هماهنگی های صورت گرفته با جهاد دانشگاهی تمهیدات لازم به منظور برگزاری صحیح، سالم و با در نظر گرفتن مناسب سازی مکان آزمون و با همراهی ۲۷ منشی یاریگر شامل ۱۲ زن و ۱۵ مرد ویژه توان یابان دارای معلولیت بینایی و جسمی، ۲ مترجم زبان اشاره ویژه ناشنوایان در نظر گرفته شده است تا این آزمون به بهترین نحو برگزار شود.

خدابنده لو یادآور شد: این آزمون در شرایط استاندارد و مناسب‌سازی شده برای افراد دارای معلولیت در حال برگزاری است و مهمانسرای بهزیستی استان برای معلولین متقاضی اسکان همچنین وسیله نقلیه مورد نیاز در روز آزمون در اختیار شرکت کنندگان قرار گرفت.

مدیرکل بهزیستی با اشاره به توانمندی ها و استعدادهای افراد دارای معلولیت در تمامی زمینه ها علی الخصوص در زمینه تحصیل خاطرنشان کرد: داشتن شغل مناسب برای هر کسی موجب ایجاد و تقویت اعتماد به‌ نفس شده و انگیزه زندگی را در افراد بهبود می‌دهد که در افراد معلول و دارای ناتوانی جسمی این موضوع بیشتر به چشم می‌خورد.

نظر شما