شناسهٔ خبر: 67037360 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

آیت الله رئیسی رئیس جمهوری مظلوم و خدمتگزار بود

فرماندار تاکستان گفت: دولت آقای رئیسی مظلوم اما پرتلاش و خدمتگزار بود و ما وظیفه داریم خدمات دولت را بازگو کنیم تا مردم در جریان تلاش خدمتگزاران خود قرار گیرند. فرماندار تاکستان گفت: دولت آقای رئیسی مظلوم اما پرتلاش و خدمتگزار بود و ما وظیفه داریم خدمات دولت را بازگو کنیم تا مردم در جریان تلاش خدمتگزاران خود قرار گیرند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ با همت شورای شهر و شهردار تاکستان سرانجام پس از سالها یکی از مطالبات دیرین مردم نجیب تاکستان برآورده شد و با اجرای یک پروژه بزرگ ملی و استانی مجتمع فرهنگی و هنری و بوستان اختصاصی بانوان و خانواده با نام نرگس در شهر تاکستان افتتاح شد.

آیت الله رئیسی رئیس جمهوری مظلوم و خدمتگزار بود

مراسم افتتاح این بوستان زیبا و مجهز با حضور حسینی فرماندار تاکستان، کیوان رحمانی شهردار، اعضای شورای شهر، رجب رحمانی نماینده سابق مجلس شورای اسلامی، کبری علیخانی مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری و جمع کثیری از خانواده ها و مردم تاکستان برگزار شد.

حسینی فرماندار تاکستان در مراسم افتتاح بوستان بانوان این شهر گفت: نگاه دولت سیزدهم در توسعه متوازن استان ها موجب شد تا با اختصاص مالیات ارزش افزوده بتوانیم شاهد عمران و آبادانی همه مناطق باشیم .

وی افزود: امروز بسیار خوشحالیم که با همت شورای شهر و شهرداری تاکستان بوستان بزرگ بانوان به مرحله بهره برداری رسیده اما باید از حمایت دولت در تکمیل این طرح نیز سخن بگوییم که با توزیع مالیات ارزش افزوده موجب شده است تا شهردار ها بتوانند طرح های عمرانی خود را تکمیل کرده و به بهره برداری برسانند.

آیت الله رئیسی رئیس جمهوری مظلوم و خدمتگزار بود

فرماندار تاکستان تصریح کرد: از حدود ۳۲۰ میلیارد تومان بودجه شهرداری تاکستان بیش از ۲۲۰ میلیارد تومان از سوی دولت بعنوان ارزش افزوده تامین شده و این حمایت موجب شده تا با کمک دولت فعالیت های شهرداری شتاب گرفته و رضایت مردم جلب شود.

حسینی یادآورشد: بیش از ۷۵ درصد بودجه شهرداری توسط دولت داده شده که باید قدردان این حمایت باشیم و در کنار آن جا دارد از تلشا شبانه روزی مدیران شهری نیز که توانستند این پروژه مهم را بسرعت تکمیل کرده و در اختیار مردم قرار دهند نیز قدردانی کنیم.

این مدیر اظهارداشت: دولت آقای رئیسی مظلوم بود و ما وظیفه داریم خدمات دولت را بازگو کنیم تا مردم در جریان تلاش خدمتگزاران خود قرار گیرند.

آیت الله رئیسی رئیس جمهوری مظلوم و خدمتگزار بود

فرماندار تاکستان افزود: اجرای عملیات چند بانده شدن محور تاکستان به آقچه کند و نیکویه، اجرای شبکه فاضلاب، آبرسانی، عملیات زهکشی و شبکه آبیاری سد نهب و افزایش ظرفیت بیمارستان شفا به ۱۹۶ تختخواب از کارهای مهمی است که در این شهرستان آغاز شده و بزودی به بهره برداری می رسد.

در ادامه بوستان بزرگ نرگس در تاکستان افتتاح شد.

آیت الله رئیسی رئیس جمهوری مظلوم و خدمتگزار بود

مجموعه فرهنگی تفریحی بوستان نرگس تاکستان دارای ست بازی کودکان، کلاس های آموزشی، رختکن، زمین ورزشی مینی گلف، سالن بدنسازی، کافی شاپ، سالن مطالعه، نمازخانه، کمپینگ خانوادگی، زمین ورزشی چند منظوره، پیست اسکیت، زمین بدمینتون، سالن اجتماعات، سالن آمفی تئاتر روباز، اتاق استراحت خدمه، کلبه سلامت، اتاق استراحت مادر و کودک، آبنمای تصادفی، بخش های‌ امور فرهنگی هنری، باغ رستوران، زمین چمن مصنوعی فوتبال و‌ سرویس بهداشتی است.

آیت الله رئیسی رئیس جمهوری مظلوم و خدمتگزار بود

این مجموعه با اعتباری بالغ بر 150 میلیارد تومان به بهره برداری رسیده است.

انتهای پیام

نظر شما