شناسهٔ خبر: 67037056 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: شیرازه | لینک خبر

مدیرکل امور بانوان و خانواده استاندار فارس:

در دولت شهید رئیسی زن پشتیبان جامعه شد

ایسنا

مدیرکل امور بانوان و خانواده استاندار فارس گفت: در دولت شهید آیت‌الله رئیسی نگاه جدیدی به حوزه زنان شکل گرفت و زن پشتیبان و پیشران جامعه، جایگزین زن حمایت‌پذیر شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی پایگاه تحلیلی خبری «شیرازه» به نقل از روابط عمومی ورزش و جوانان فارس، در آئینی با حضور مدیرکل ورزش و جوانان فارس و مدیرکل امور بانوان و خانواده استاندار فارس از ساره جوانمردی ورزشکار افتخار آفرین فارس و فاطمه برمشوری مربی استان که شهریور ماه عازم رقابت‌های پارالمپیک پاریس هستند، تجلیل شد.

مدیرکل ورزش و جوانان فارس با تشریح خدمات دولت شهید آیت‌الله رئیسی گفت: طرح آمایش سرزمینی از بزرگترین خدمات رئیس جمهور شهید است و این طرح باعث عدالت سازمانی در توزیع اعتبارات خواهد شد.

عبدالرحیم خداجو افزود: واگذاری دو باشگاه بزرگ پرسپولیس و استقلال به بخش خصوصی از دیگر نقاط درخشان مدیرت ورزش در دوره ریاست جمهوری‌ ایشان بود.

مدیرکل ورزش و جوانان فارس به برگزاری شورای عالی ورزش به رئیس جمهور شهید اشاره کرد و افزود: برای نخستین بار رئیس جمهور در وزارت ورزش و جوانان حضور یافته و برگزاری شورای عالی ورزش کشور منشأ رقم خوردن اتفاقات خوبی در ورزش کشور شد.

وی ادامه داد:‌ایشان در روز‌های پایانی خدمت صادقانه خود به ملت ایران از ۱۵۰۰ ورزشکار و مدال‌آور رقابت‌های مختلف تجلیل کردند که این مراسم در نوع خود کم نظیر بود.

مدیرکل ورزش و جوانان فارس در بخش دیگری از سخنان خود با تبریک کسب سهمیه پارالمپیک توسط ساره جوانمردی گفت: ساره جوانمردی سالیان سال است با تکیه بر‌ایمان، توکل و قدرت بانوی ایرانی با حجاب اسلامی برای کشور عزیزمان افتخارآفرینی می‌کنند.

وی ادامه داد: جوانمردی آغازگر گفتمان جدیدی در ورزش کشور است و نقطه اوج این گفتمان حضور این مادر ایرانی در مراسم اهدای مدال به همراه فرزند سه ماهه‌اش بود.

زهرا یقطین نیز در این آئین گفت: در دولت شهید آیت‌الله رئیسی نگاه جدیدی برگرفته از‌اندیشه‌های امام راحل و مقام معظم رهبری شکل گرفت.

مدیر کل امور بانوان و خانواده استاندار فارس افزود: در سند تحول دولت مردمی در حوزه زنان «زن پشتیبان و پیشران جامعه» جایگزین زن حمایت‌پذیر شد.

وی با بیان اینکه در این دولت شبکه شناسایی و تجلیل از زنان شکل گرفته است، گفت: در همین راستا در سال گذشته کنگره تجلیل از زنان تأثیرگذار استان فارس برگزار شد.

مدیر کل امور بانوان و خانواده استاندار فارس ساره جوانمردی را از زنان تأثیرگذار استان برشمرد و گفت: ساره جوانمردی نه فقط در عرصه ورزش که در تمامی ابعاد، نمونه یک بانوی تأثیر‌گذار و فعال استان و کشور هستند.

 در پایان این مراسم با اهدا لوح سپاس از ساره جوانمردی ورزشکار افتخارآفرین فارس و فاطمه برمشوری تجلیل شد.

انتهای خبر/

 

برچسب‌ها:

نظر شما