شناسهٔ خبر: 67032844 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

تجلیل از بانوی افتخار آفرین ورزش استان فارس

در آیینی با حضور مدیر کل ورزش و جوانان فارس و مدیر کل امور بانوان و خانواده استانداری فارس از ساره جوانمردی ورزشکار افتخار آفرین فارس و فاطمه برمشوری مربی استان که شهریور ماه عازم رقابت های پارالمپیک پاریس هستند تجلیل شد ‌. در آیینی با حضور مدیر کل ورزش و جوانان فارس و مدیر کل امور بانوان و خانواده استانداری فارس از ساره جوانمردی ورزشکار افتخار آفرین فارس و فاطمه برمشوری مربی استان که شهریور ماه عازم رقابت های پارالمپیک پاریس هستند تجلیل شد ‌.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری برنا از فارس،  این آئین عصر امروز ۱۶ خرداد ماه در سالن اجتماعات اداره کل ورزش و جوانان فارس برگزار شد .

مدیر کل ورزش و جوانان فارس در ابتدای این آیین با تشریح خدمات دولت شهید آیت الله رییسی گفت : طرح آمایش سرزمینی از بزرگترین خدمات رییس جمهور شهید است و این طرح باعث عدالت سازمانی در توزیع اعتبارات خواهد شد. 

وی افزود : واگذاری ۲ باشگاه بزرگ پرسپولیس و استقلال به بخش خصوصی از دیگر نقاط درخشان مدیرت ورزش در دوره ریاست جمهوری ایشان بود . 

مدیر کل ورزش و جوانان به برگزاری شورای عالی ورزش به ریاست جمهور اشاره کرد و بیان داشت : برای نخستین بار رییس جمهور در وزارت ورزش و جوانان حضور یافته و برگزاری شورای عالی ورزش کشور منشا رقم خوردن اتفاقات خوبی در ورزش کشور شد .


عبدالرحیم خداجو ادامه داد: ایشان در روز های پایانی خدمت صادقانه خود به ملت ایران از ۱۵۰۰ ورزشکار و مدال آور رقابت های مختلف تجلیل کردند که این مراسم در نوع خود کم نظیر بود .


مدیر کل ورزش و جوانان فارس در بخش دیگری از سخنان خود با تبریک کسب سهمیه پاراالمپیک توسط ساره جوانمردی گفت : ساره جوانمردی سالیان سال است با تکیه بر ایمان ، توکل و قدرت بانوی ایرانی با حجاب اسلامی برای کشور عزیزمان افتخار آفرینی می‌کنند. 

وی ادامه داد: جوانمردی آغاز گر گفتمان جدیدی در ورزش کشور است و نقطه اوج این گفتمان حضور این مادر ایرانی در مراسم اهدای مدال به همراه فرزند سه ماهه‌اش بود .

مدیر کل ورزش و جوانان فارس در پایان برای این بانوی افتخار آفرین در مسابقات پاراالمپیک پاریس آرزوی موفقیت کرد.


زهرا یقطین مدیر کل امور بانوان و خانواده استانداری فارس نیز در این آیین گفت : در دولت شهید آیت الله رئيسی نگاه جدیدی برگرفته از اندیشه های امام راحل و مقام معظم رهبری شکل گرفت .

وی افزود : در سند تحول سند  دولت مردمی در حوزه زنان ، "زن پشتیبان و پیشران جامعه" جایگزین زن حمایت پذیر شد .

یقطین اظهار داشت : در این دولت شبکه شناسایی و تجلیل از زنان شکل گرفت و در سال گذشته کنگره تجلیل از زنان تاثیر گذار استان فارس برگزار شد .


مدیر کل امور بانوان و خانواده استانداری فارس ساره جوانمردی را از زنان تاثیر گذار استان برشمرد و گفت : ساره جوانمردی نه فقط در عرصه ورزش در تمامی ابعاد نمونه یک بانوی تاثیر گذار و فعال استان و کشور هستند .

در پایان این مراسم با اهدا لوح سپاس از ساره جوانمردی ورزشکار افتخار آفرین فارس و فاطمه برمشوری تجلیل شد .
انتهای پیام 

نظر شما