شناسهٔ خبر: 67035661 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

تیم شهرداری آستارا نماینده شیراز را با شکست بدرقه کرد

آستارا- ایرنا - تیم فوتبال شهرداری آستارا روز چهارشنبه با پیروزی بر تیم شهر راز شیراز شانس خود را برای بقا در لیگ دسته یک کشور افزایش داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار ایرنا، تیم فوتبال شهرداری آستارا عصر امروز در چارچوب هفته سی و سوم لیگ دسته یک کشور در ورزشگاه وحدت آستارا میزبان تیم شهر راز شیراز بود که در پایان مسابقه با نتیجه سه بر ۲ حریف خود را بدرقه کرد.

ترکیب تیم‌ فوتبال شهرداری آستارا را مبین عشایر، عرفان بادی، امیر رضا افسرده، محمد صادقی، حسین حداد، مرتضی نگهداری، علیرضا ابراهیمی، سهیل پوربخش، یاشار احمدی، محمد نیاز پور و امین حقده تشکیل می‌دادند.

تیم فوتبال شهرداری آستارا در حال حاضر با ۳۳ امتیاز در رده چهاردهم جدول رقابت‌های لیگ دسته یک فوتبال جام آزادگان قرار دارد.

تیم شهرداری آستارا در شرایطی در چارچوب هفته سی و سوم لیگ دسته یک کشور در ورزشگاه وحدت آستارا میزبان تیم شهر راز شیراز بود که محسن بنگر سرمربی این تیم در صفحه شخصی خود خبر از استعفایش داد.

بنگر دلیل استعفای خود را بی توجهی و حمایت نشدن از تیم شهرداری آستارا، انجام نشدن تعهدات مالی در قبال بازیکنان و اعضای کادر فنی، اعتصاب پیاپی بازیکنان، برگزار نشدن تمرینات و مسائلی از قبیل تغذیه و اسکان نامناسب عنوان کرد.

شهرستان بندری آستارا با جمعیت حدود ۹۵ هزار نفر در غربی‌ترین نقطه استان گیلان در فاصله نزدیک به ۱۷۳ کیلومتری رشت همجوار با استان اردبیل و جمهوری آذربایجان است.

این شهرستان سه مرز دریایی، ریلی و بزرگراهی و فضای مناسبی برای تجارت در منطقه دارد.

نظر شما