شناسهٔ خبر: 67034304 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

حماس: " راهپیمایی پرچم" در قدس اشغالی نشانگر بی حرمتی به مقدسات است

تهران-ایرنا-جنبش مقاومت اسلامی «حماس»چهارشنبه شب ضمن هشدار نسبت به تداوم سیاست های جنایتکارانه رژیم صهیونیستی علیه مسجد مبارک الاقصی، تاکید کرد که راهپیمایی پرچم در قدس اشغالی، تجاوزی به حریم فلسطین و مقدسات ملت ما است.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا به نقل از خبرگزاری «سما» فلسطین، این جنبش در بیانیه ای خاطر نشان کرد که موافقت دولت فاشیستی اسرائیل با برگزاری راهپیمایی پرچم در قدس اشغالی توسط شهرک نشینان و حملات و تجاوزاتی که با حمایت پلیس رژیم صهیونیستی علیه ملت و مقدسات فلسطین صورت گرفت، بیانگر تلاش رژیم آپارتاید برای یهودی سازی و بی احترامی به احساسات صدها میلیون مسلمان در سراسر جهان است.

جنبش حماس با هشدار به رژیم صهیونیستی نسبت به تداوم این سیاست های جنایتکارانه علیه مقدسات فلسطین و در راس آنها مسجد مبارک الاقصی تاکید کردکه جریان مقاومت که در طوفان الاقصی رشادت های متعددی را رقم زده است ، راه ضربه زدن به این دشمن جنایتکار برای جلوگیری از سرکشی های رهبران و شهرک نشینان افراطی را پیدا خواهد کرد.

«راهپیمایی» خودخوانده « پرچم» شهرک‌نشینان صهیونیست در قدس اشغالی بعدازظهر امروز به وقت محلی آغاز شد و تعداد زیادی از شهرک‌نشینان صهیونیست با حمل سلاح در این راهپیمایی شرکت کردند.

نظامیان صهیونیست نیز خبرنگاران را مجبور به ترک منطقه باب‌العامود کرده و مانع فعالیت خبری آن‌ها شدند.

خبرگزاری (سما) نیز از اهانت شهرک‌نشینان صهیونیست به پیامبر اکرم (ص) در این راهپیمایی خبر داد.

همچنین گروهی از شهرک‌نشینان صهیونیست در این راهپیمایی یک خبرنگار به نام «سیف القواسمه» را مورد ضرب و شتم قرار دادند.

این راهپیمایی از باب العامود یکی از درب‌های قدیمی مسجدالاقصی در بخش شرقی قدس اشغالی عبور می کند و راهپیمایان صهیونیست پرچم‌های این رژیم را به حرکت در می‌آورند و شعارهای نژادپرستانه سر می‌دهند.

نظر شما