شناسهٔ خبر: 67034016 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایمنا | لینک خبر

فرمانده انتظامی شهرستان صحنه :

سارق خانه باغ‌های صحنه به دام پلیس افتاد

فرمانده انتظامی صحنه از دستگیری یک سارق و اعتراف وی به ارتکاب ۹ فقره سرقت از اماکن خصوصی و خانه باغ های این شهرستان خبر داد .

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمانشاه، وحید خسروی امروز _ چهارشنبه شانزدهم خرداد _ در جمع خبرنگاران اظهار داشت: پس از وقوع چند مورد سرقت از خانه باغ‌ها و اماکن خصوصی شهرستان صحنه، رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گفت.

وی ادامه داد: مأموران کلانتری مرکزی با انجام کارهای اطلاعاتی موفق به شناسایی سارقی حرفه‌ای شده و در عملیاتی منجسم وی را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان صحنه در پایان با اشاره به اعتراف متهم به ارتکاب ۹ فقره سرقت از معرفی وی به دستگاه قضائی خبر داد.

۱۱ هزار لیتر سوخت قاچاق در قصرشیرین کشف شد

سرهنگ جلیل سلطانی رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان کرمانشاه نیز اظهار داشت: مأموران پلیس امنیت اقتصادی استان حین گشت زنی در گمرک پرویزخان قصرشیرین موفق به شناسایی چند دستگاه کامیون حامل سوخت قاچاق شدند.

وی ادامه داد: در بازرسی‌های انجام گرفته از خودروهای توقیفی ۱۱ هزار لیتر گازوئیل قاچاق به ارزش ۲ میلیارد و ۹۷۰ میلیون ریال کشف شد.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان کرمانشاه در پایان از تشکیل پرونده‌هایی در این خصوص و ارسال به مراجع قضائی جهت صدور حکم لازم خبر داد.

نظر شما