شناسهٔ خبر: 67033834 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

صعود مقتدرانه خیبر خرم‌آباد به لیگ برتر

خیبر خرم‌آباد با پیروزی ۴ بر یک مقابل آریوی اسلامشهر، ضمن قطعی‌ کردن قهرمانی خود در لیگ یک، به لیگ برتر صعود کرد.

صاحب‌خبر -

 صعود مقتدرانه خیبر خرم‌آباد به لیگ برتربه گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان لرستان، هفته سی و سوم لیگ یک فوتبال ایران با ۹ بازی به صورت همزمان برگزار شد که در یکی از مهم‌ترین بازی‌ها خیبر خرم‌آباد به مصاف آریو اسلامشهر رفت و با پیروزی چهار بر یک در این دیدار، ۷۶ امتیازی شد و یک هفته زودتر به لیگ برتر صعود کرد.
گل‌های خیبر را حمیدرضا طاهرخانی در دقیقه ۱۴ و ۴۵، فرید‌امیری دقیقه ۳۷ و مهرداد قنبری ۸۸ به ثمر رساندند.

 آریو نیز در دقیقه ۸۰ از روی نقطه پنالتی به گل رسید
خیبر در حالی موفق شد به لیگ برتر صعود کند که تماشاگران پر تعداد این تیم ورزشگاه را پر کرده بودند و حتی تعداد بسیار زیادی نیز به دلیل کمبود جا پشت در‌های ورزشگاه مانده بودند.

شاگردان رضا مهاجری با حمایت‌های مالک باشگاه خیبر برای تکمیل راهی که از ابتدا فصل جاری استارت‌زده بودند، با برتری برای حریف و در فاصله یک هفته به پایان مسابقات، با کسب ۷۶ امتیاز جشن صعود برپا کردند.

مطمئناً حضور خیبر در لیگ برتر و تقابل این تیم با تیم‌های پر طرفداری مانند پرسپولیس، استقلال در ورزشگاه لرآرنا خرم‌آباد بر جذابیت‌های فصل آینده لیگ برتر اضافه می‌کند.

خیبر با کسب ۷۶ امتیاز تا کنون موفق شد رکورد شکنی کند و بیشترین امتیاز را در مسابقات لیگ یک در تمام ادوار کسب کند.

یاران مهاجری همچنین‌امشب به یک رکورد دیگر دست یافتند. این تیم در تمام بازی‌های خانگی برنده بازی بود و هیچ امتیازی را از دست نداد.

خیبر خرم‌آباد که سابقه نایب قهرمانی جام حذفی کشور (سال ۱۳۶۵) را در کارنامه دارد، اولین تیم خرم‌آباد و دومین تیم از لرستان است که به لیگ برتر کشور صعود کرده است. پیش از خیبر، تیم گهر دورود با هدایت داود مهابادی راهی دوازدهمین دوره مسابقات لیگ برتر فوتبال ایران به عنوان اولین نماینده استان لرستان شده بود. گهر فقط یک فصل در لیگ برتر سال ۱۳۹۲- ۱۳۹۱ حضور داشت و با کسب ۱۹ امتیاز از ۳۴ بازی به عنوان تیم آخر به رده پایین سقوط کرد.

خیبر در بازی بعدی و پایانی در شیراز برابر شهرراز به میدان خواهد رفت. این دیدار ۲۱ خرداد برگزار خواهد شد.

نظر شما