شناسهٔ خبر: 67033828 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: خبرآنلاین | لینک خبر

«خیبر» روی «ابر»؛ سلام لرستان به لیگ برتر!

با صعود تیم «خیبر خرم‌آباد» به لیگ برتر فوتبال ایران آرزوی ۱۲ ساله لرستانی‌ها بالاخره محقق شد تا امشب خیبر و فوتبال دوستان خرم‌آبادی روی ابرها سیر کنند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ هفته سی و سوم لیگ آزادگان امروز چهارشنبه از ساعت ۱۹ و ۴۵ دقیقه در ورزشگاه تختی خرم‌آباد پیگیری شد که در پایان ۹۰ دقیقه بازی «خیبر خرم‌آباد» با نتیجه ۴ بر ۱ «آریو اسلامشهر» را شکست داد تا به لیگ برتر فوتبال صعود کند.

حمیدرضا طاهرخانی در دقایق (۱۶) و (۴۵)، فرید امیری در دقیقه (۳۷) و علیرضا دغاغله در دقیقه (۸۶) گل‌های تیم خیبر در این بازی را به ثمر رساندند. همچنین تک گل تیم آریو اسلامشهر از روی نقطه پنالتی توسط به ثمر رسید.

در حالی این بازی با نتیجه ۴ بر یک به پایان رسید که یک گل خیبر توسط کمک‌داور آفساید اعلام شده بود.

داوری این بازی را رضا عادل بر عهده داشت.

تماشاگران خرم آبادی از دو ساعت پیش از شروع بازی با حضور پرشور در ورزشگاه تختی این تیم را همراهی کردند به طوری که امروز در این استادیوم جای سوزن انداختن نبود. جشن صعود تیم لرستانی با حضور هزاران هوادار برگزار شد.

خیبر خرم‌آباد با کسب این پیروزی ضمن قرارگیری در صدر جدول لیگ آزادگان، لرستان را بعد از ۱۲ سال صاحب تیم در لیگ برتر ایران کرد.

آخرین نماینده لرستان، «گهر دورود» ۱۲ سال پیش در لیگ برتر فوتبال ایران حضور داشته است و حالا تیم باسابقه خیبر خرم‌آباد نماینده این استان در سطح یک فوتبال ایران خواهد بود.

257 251

نظر شما