شناسهٔ خبر: 67033367 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: گجت نیوز | لینک خبر

تحویل سایپا کوییک GX-H آغاز شد + مشخصات و امکانات کوییک فول آپشن جدید

صاحب‌خبر -

سایپا تحویل اولین سری از کوییک GX-H یا فول آپشن را شروع کرد. در ادامه می‌توانید مشخصات فنی، امکانات و قیمت کوییک جی ایکس اچ را مطالعه کنید.

در حالی که این روزها بحث سایپا اطلس، محصول جدید این خودروساز داخلی داغ است، به‌تازگی تحویل تیپ GX-H هاچ بک کوییک آغاز شد. آخرین اخبار خودرو حکایت از این دارند که سایپا اولین سری از کوییک GX-H، نسخه فول آپشن این خودرو را به خریداران تحویل داد. به همین مناسبت می‌توانید در ادامه بیشتر با مشخصات فنی، امکانات و قیمت این نسخه از کوییک آشنا شوید.

دسترسی به بخش‌های مطلب:

  • مشخصات فنی
  • امکانات
  • قیمت

مشخصات فنی سایپا کوییک GX-H

کوییک جی ایکس اچ از موتور M15i، نسخه ارتقا یافته موتور قبلی بهره می‌برد که توانایی تولید قدرت 91 اسب بخار در 5250 دور بر دقیقه و گشتاور 137 نیوتن‌متر در 4000 دور بر دقیقه را دارد. این موتور 1.5 لیتری 4 سیلندر 8 سوپاپ با استاندارد یورو 5 برای انتقال نیرو محرکه یک گیربکس دستی 5 سرعته را به کار می‌گیرد.

این موتور جدید از زمان‌بندی متغیر سوپاپ و بالانسر شفت برخوردار شده و در آن به‌جای منیفولد معمولی اگزوز، هدرز به کار رفته است. این پایان اصلاحات این موتور نیست و از جمله تغییرات دیگر آن می‌توان به روغن‌کاری بهتر و تغییر نسبت تراکم اشاره کرد. سایپا مدعی است که در نتیجه این‌ها راندمان این هاچ بک 10 درصد بهتر از قبل می‌شود. البته کمتر پیش می‌آید که این اصلاحات در رانندگی روزمره خود را نشان بدهند.

امکانات کوییک جی ایکس اچ

کوییک GX-H با چند آپشن جدید نسبت به قبل روانه بازار می‌شود. نسخه فول آپشن هاچ بک سایپا امکاناتی نظیر تریم چرم و پارچه صندلی‌ها، دکمه‌های کنترل سیستم صوتی روی غربیلک فرمان، نمایشگر مولتی‌مدیا با دوربین عقب، سیستم مسیریابی و پشتیبانی از اندروید و رینگ‌های آلومینیومی 14 اینچی را در اختیار مشتریان می‌گذارد.

کابین داشبورد سایپا کوییک GX-H فول آپشن کابین داشبورد سایپا کوییک GX-H فول آپشن

علاوه بر این، تغییراتی در طراحی فضای داخلی کوییک فول آپشن به‌چشم می‌خورند. دریچه‌های تهویه بازطراحی شده‌اند و به‌واسطه پیاده‌سازی نمایشگر مولتی‌مدیا جدید، طراحی کنسول مرکزی و به‌دنبال آن، جاگیری نمایشگر و کنترل پنل سیستم تهویه تغییر پیدا کرده است. به‌جز این، تغییر محسوس دیگری در تیپ جدید Quik مشهود نیست.

قیمت کوییک فول آپشن

تحویل سایپا کوییک GX-H فول آپشن تحویل سایپا کوییک GX-H فول آپشن

کوییک GX-H سایپا که به‌تازگی تحویل اولین دستگاه‌ها از آن کلید خورد، در دو نسخه تک رنگ و R در دسترس قرار دارد. قیمت کارخانه‌ای این دو نسخه به ترتیب 385 میلیون تومان و 397 میلیون تومان اعلام شده است. با وجود این، همان‌طور که انتظار می‌رود، کوییک جدید در ابتدای ورود به بازار آزاد با قیمت بالایی به فروش گذاشته شده است و باید منتظر ماند و دید قیمت تعدیل شده هر دو نسخه آن چه خواهد بود.

در گجت نیوز بخوانید:
کوییک GX-L و کوییک GX-H چه تفاوت‌هایی با یکدیگر دارند؟ سایپا قیمت جدید محصولات خود در خرداد ۱۴۰۳ را اعلام کرد تفاوت کوییک S و کوییک GX چیست؟ سهند دوگانه سوز؛ مشخصات فنی، امکانات و عکس شاهین بخریم یا اطلس؛ بهترین محصول سایپا کدام است؟

نظر شما