شناسهٔ خبر: 67003048 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: گجت نیوز | لینک خبر

کوییک پلاس اتوماتیک 30 میلیون گران شد + قیمت جدید در خرداد 1403

صاحب‌خبر -

گروه خودروسازی سایپا در آخرین بخشنامه فروش محصولات خود، قیمت خودرو کوییک پلاس اتوماتیک در خرداد ماه ۱۴۰۳ را اعلام کرد.

با آغاز سال ۱۴۰۳، در حالی که قیمت خودرو در بازار روند ریزشی را تجربه کرده است، به مرور شاهد افزایش قیمت خودرو توسط خودروسازان داخلی یا مونتاژی بوده‌ایم. به همین منظور گروه خودروسازی سایپا به مانند سایر رقبای خود اقدام به افزایش قیمت برخی محصولات خود کرده است. در این بخش از اخبار خودرو سایت گجت نیوز به اعلام قیمت جدید خودرو کوییک پلاس اتوماتیک می‌پردازیم.

جهش ناگهانی قیمت کوییک پلاس اتوماتیک توسط سایپا

نام خودرو قیمت قبل قیمت جدید
کوییک پلاس اتوماتیک 326 میلیون تومان 351 میلیون و 838 هزار تومان

شرکت سایپا در آخرین بخشنامه فروش محصولات خود، قیمت جدید کوییک اتوماتیک را با افزایش حدود ۲۶ میلیون تومانی، ۳۵۱ میلیون و ۸۳۸ هزار تومان اعلام کرده است.

معرفی اجمالی خودرو

کوییک پلاس اتوماتیک در بخش فنی از یک پیشرانه ۱.۵ لیتری چهار سیلندر تنفس طبیعی با قدرت ۸۷ اسب بخار و گشتاور ۱۲۸ نیوتن‌متر بهره می‌برد. مجموع این توان توسط گیربکس CVT با ۶ دنده مصنوعی به چرخ‌های جلو منتقل می‌شود.

قیمت کوییک پلاس اتوماتیک قیمت کوییک پلاس اتوماتیک

از امکانات این خودرو می‌توان کروز کنترل، سنسور پارک و دوربین دنده عقب، سنسور پایش فشار باد تایرها، دی‌لایت، نمایشگر لمسی ۷ اینچی کنسول مرکزی،۲ کیسه هوای ایمنی، سیستم ورود بدون کلید به‌همراه استارت دکمه‌ای و آینه جانبی برقی را نام برد.

از رقبای اصلی این خودرو می‌توان به سایپا اطلس اشاره کرد که از شما دعوت می‌کنیم در مطلب مقایسه اطلس و کوییک نقاط قوت و ضعف این دو خودرو پرطرفدار و اقتصادی را مورد مطالعه قرار دهید.

ویدیو مرتبط
همچنین بخوانید:
شرایط پیش فروش محصولات سایپا ویژه خودرو فرسوده در خرداد ۱۴۰۳ این خودرو جایگزین پژو پارس در ایران می‌شود واردات خودرو برقی و هیبریدی کارکرده با عمر کمتر از پنج سال آزاد شد؛ تصمیمی عجیب و مخرب

نظر شما