شناسهٔ خبر: 67033236 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

ضربات پنالتی تعیین کننده سومین تیم لیگ یکی

شهرداری نوشهر به لیگ آزادگان صعود کرد/ پیوس و شاگردانش از صعود بازماندند

ضربات پنالتی تعیین کننده سومین تیم لیگ یکی تیم فوتبال شهرداری نوشهر به عنوان سومین تیم لیگ دویی به لیگ دسته اول کشور صعود کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایلنا، دیدار دور برگشت پلی‌آف لیگ دو تیم شهرداری نوشهر و شهرداری ماهشهر عصر امروز از ساعت 18:30 میزبانی نوشهری‌ها برگزار شد که در نهایت تیم شهرداری نوشهر موفق شد در ضربات پنالتی با نتیجه دو بر یک همنام ماهشهری خود را شکست دهد.

شهرداری ماهشهر که در دور رفت این مرحله با نتیجه یک بر صفر برابر حریف خود به پیروزی رسیده بود در بازی برگشت نتوانست از برتری خود محافظت کند، بازی برگشت با شکست یک بر صفر شاگردان پیوس در ۱۲۰ دقیقه به پایان رسید تا سرنوشت سومین تیم صعود کننده در ضربات پنالتی مشخص شود در نهایت تیم نوشهری موفق شد در ضربات پنالتی پیروز شود تا ماهشهری‌ها از صعود به لیگ دسته اول کشور بازبمانند، فرشاد پیوس که پیش از این توانسته بود تیم‌های سپیدرود رشت، داماش گیلان، چوکای تالش و... را به دسته بالاتر برساند این بار در تقابل با اکبر میثاقیان ناکام ماند تا نخستین ناکامی خود در مسیر صعود را تجربه کند.

اما در سوی مقابل میثاقیان که در گذشته توانسته بود تیم شموشک نوشهر را از لیگ آزادگان به لیگ برتر برساند، پس از سالها توانست بار دیگر دومین موفقیت و صعود با دیگر تیم نوشهری را بدست آورده و آن را جشن بگیرد، این صعود در مجموع پنجمین صعود میثاقیان در دوران مربیگری خود نیز محسوب می‌شود چرا که او پیش از این توانسته بود تیم‌هایی چون شموشک نوشهر، شهرداری تبریز، آلومینیوم هرمزگان و پدیده مشهد را از لیگ دسته اول به لیگ برتر برساند.

پس از نیروی زمینی و کویر مقوای تهران، شهرداری نوشهر سومین تیمی است که در این فصل به لیگ آزادگان صعود کرده است.

انتهای پیام/

نظر شما