شناسهٔ خبر: 67029268 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

در آخرین جدال لیگ دسته دوم؛

میثاقیان-پیوس: مرگ و زندگی در نوشهر

پرونده این فصل لیگ دسته دوم در نوشهر امروز بسته خواهد شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش " ورزش سه " در این مسابقه دو تیم بندری شهرداری نوشهر و شهرداری ماهشهر به مصاف یکدیگر خواهند رفت. یکی از نکاتی این بازی را حساس کرده دوئل دو مربی باتجربه فوتبال ایران است که تخصص آنها آوردن تیم به لیگ‌های بالاتر است.

همین فصل گذشته بود که این دو مربی نقش بزرگی در صعود یک تیم داشتند و ردپای هر دو دیده می‌شد. اکبر میثاقیان داماش گیلان را بست و در ادامه از نیمکت گیلانی‌ها کنار رفت. پس از او فرشاد پیوس آمد و داماش را لیگ یکی کرد و حالا این دو در پلی آف صعود به لیگ یک به هم رسیدند و تا ساعاتی دیگر تکلیف سومین تیم صعود کننده به لیگ دسته اول مشخص خواهد شد.

2030602 2030603

اکبر میثاقیان این فصل به شهر خاطره انگیز نوشهر آمد تا پس از شموشک اینبار صعود را با دیگر تیم نوشهر بچشد. در مقابل فرشاد پیوس حضور دارد و ماهشهری‌ها را به یک مدعی تبدیل کرد و تنها یک گام تا لیگ دسته اول فاصله دارد.

بازی رفت در امیدیه برگزار شد و شاگردان پیوس با تک گل عارف سیفی به برتری رسید تا نیمی از راه را طی کرده باشند و تنها ۹۰ دقیقه با لیگ یک فاصله ببینند. اما اکبر میثاقیان چشم به سکوها دوخته تا با حضور پرشور هواداران امید به کامبک داشته باشد و راه لیگ یک را طی کند و مجدد فوتبال نوشهر را که همیشه مدیون آن بوده را زنده کند.

شهرداری نوشهر عصر امروز در ورزشگاه خاطره انگیز شهدای نوشهر میزبان شهرداری ماهشهر است.

نظر شما