شناسهٔ خبر: 67031458 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: قدس آنلاین | لینک خبر

سه طرح اقتصادی با سرمایه‌گذاری ۸۰ هزار میلیارد ریال در سیستان و بلوچستان افتتاح می‌شود

مدیرکل دفتر هماهنگی امور سرمایه گذاری و اشتغال استانداری سیستان و بلوچستان گفت: سه طرح اقتصادی با سرمایه گذاری ۸۰ هزار میلیارد ریال توسط بخش خصوصی با حضور سرپرست ریاست جمهوری در این استان افتتاح می‌شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش قدس آنلاین بتول دانش شهرکی افزود: با توجه ویژه دولت سیزدهم و شخص رییس جمهور شهید به موضوع سرمایه گذاری در بخش‌های مختلف و بویژه توریسم درمانی و صنایع معدنی با هدف جلوگیری از خام فروشی سه طرح بزرگ و شاخص درمانی و صنایع معدنی با سرمایه گذاری ۸۰ هزار میلیارد ریال در سفر سرپرست ریاست جمهوری به استان به بهره برداری خواهد رسید.
وی یکی از این طرح‌ها را افتتاح بیمارستان فوق تخصصی پارس طب عنوان کرد و افزود: این طرح با هدف دسترسی آسان مردم استان و استان‌های همجوار به خدمات فوق تخصصی پزشکی و جذب توریسم در این حوزه با سرمایه گذاری ۴۰ هزار میلیارد ریال در شهرستان زاهدان به بهره برداری خواهد رسید.

مدیر کل دفتر هماهنگی امور سرمایه گذاری و اشتغال استانداری سیستان و بلوچستان به جلوگیری از خام فروشی مواد معدنی از استان اشاره کرد و افزود: ۲ طرح معدن و صنایع معدنی در حوزه طلا و مس با مجموع سرمایه گذاری ۴۰ هزار میلیارد ریال در این سفر به بهره برداری می‌رسد.

وی میزان سرمایه گذاری در کارخانه استحصال طلا حوزه شهرستان تفتان را ۲۵ هزار میلیارد ریال و تولید کاتد مس در منطقه اومار شهرستان نیمروز را ۱۵هزار میلیارد ریال عنوان کرد.

دانش شهرکی بیان کرد: ۲۱ طرح شاخص سرمایه گذاری در حوزه های مختلف اقتصادی از جمله، صنعت،معدن، کشاورزی و شیلات و دام و طیور، گردشگری و توریسم سلامت با سرمایه گذاری ۳۸ هزار و ۷۹۷ میلیارد تومان در استان و با توجه ویژه دولت سیزدهم در حال اجراست.

نظر شما