شناسهٔ خبر: 67029810 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

با انتشار اطلاعیه‌ای؛

موسسه روان شناسی «وفور» در خصوص انتشار اخبار کذب طرح شکایت می‌کند

با انتشار اطلاعیه‌ای؛ موسسه روان شناسی «وفور» در اطلاعیه اعلام کرد: طرح شکایت کیفری و پیگیری حقوقی در ارتباط با انتشار اخبار دروغ و اکاذیب علیه این مجموعه را آغاز کرده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایلنا در قزوین و به نقل از مجموعه روان شناسی « وفور» آمده است: در روزهای گذشته مطالب نادرستی از جانب یک صفحه تازه تاسیس در اینستاگرام منتسب به یکی از روانشناسان کشور آمریکا منتشر و در آن ادعاهای واهی و کذب علیه موسسه وفور مطرح شده است. 

البته به نظر میرسد شخص یا اشخاصی به صورت هدفمند و هدایت شده در پس این موضوع بوده که سعی در وارونه جلوه دادن حقیقت و دامن زدن به انتشار این اکاذیب دارند.

متاسفانه مشاهده شده است که اشخاص مذکور در بیان و انتشار مطالب کذب خود نه تنها جانب اخلاق و ادب را رعایت نکرده اند بلکه بعضا مبادرت به انجام افعال مجرمانه از قبیل: افترا، نشر اکاذیب، توهین و تهدید نیز کرده اند که باعث بروز خسارات معنوی به موسسه و جریحه دار کردن احساسات دانش آموختگان و شاگردان آن شده در حالی که برخی از توهینها و تهدیدات افشای سر، متوجه آنها نیز است.

در ادامه این اطلاعیه آمده است: تیم حقوقی موسسه «وفور» با توجه به وجود دلایل و مستندات کافی و کامل اقدام به پیگیری موضوع و طرح شکایت کیفری علیه مباشرین، آمران، مسببین و معاونین ارتکاب این اعمال مجرمانه در محاکم داخلی و بین المللی کرده و به تمامی دانش آموختگان و شاگردان موسسه اطمینان خاطر می دهد از همه ابزار قانونی استفاده خواهد کرد و به صورت جدی پیگیر احقاق حقوق خویش و دانش آموختگان موسسه «وفور» خواهد بود.

( صحت و سقم این اطلاعیه آگهی و مسائل حقوقی آن بر عهده موسسه وفور است)

انتهای پیام/

نظر شما