شناسهٔ خبر: 67028655 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: میزان | لینک خبر

رئیس کل دادگستری استان گیلان: هیج‌ کدام از مسئولان اجرایی نباید از اصل بی‌طرفی در انتخابات عدول کنند

رئیس کل دادگستری استان گیلان با اشاره به لزوم برگزاری انتخابات سالم گفت: مسئولان اجرایی نباید از امکانات دولتی برای تبلیغ نامزدها استفاده کنند و از اصل بی‌طرفی انتخاباتی خارج شوند.

صاحب‌خبر -

خبرگزاری میزان - نشست شورای مدیریت پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان به ریاست حجت‌الاسلام والمسلمین اسماعیل صادقی نیارکی رئیس کل دادگستری استان گیلان با موضوع برگزاری انتخابات ریاست جمهوری تشکیل شد.

حجت‌الاسلام والمسلمین اسماعیل صادقی نیارکی با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای خدمت اظهار داشت: بعد از این حادثه بر اساس قانون اساسی و به فرمان رهبر معظم انقلاب باید انتخابات ریاست جمهوری در کشور برگزار شود.

وی با بیان اینکه شورا‌های پیشگیری از جرایم انتخاباتی در مرکز استان و شهرستان‌ها تشکیل شده است گفت: در این شورا‌ها اقدامات مجرمانه‌ای که در فرآیند انتخابات صورت گرفته و سلامت آن را خدشه دار کند مورد رسیدگی قرار می‌گیرد.

رئیس کل دادگستری استان گیلان با اعلام اینکه شعب ویژه رسیدگی به جرایم و تخلفات انتخاباتی نیز در محاکم قضایی تشکیل شده است افزود: در این شعب مطابق مقررات و ضوابط به تخلفات گزارش شده با دقت رسیدگی می‌شود.

وی با تاکید بر برگزاری انتخاباتی شکوهمند و سالم در کشور ابراز داشت: تمامی مسئولان اعم از مسئولان اجرایی و سایر مدیران استانی تحت هیچ شرایطی مجاز به عدول از اصل بی طرفی در انتخابات نیستند و نباید از امکانات عمومی و دولتی در راستای تبلیغ برای هیچ نامزدی بهره‌برداری شود.

حجت‌اسلام والمسلمین صادقی نیارکی شرکت در انتخابات را تکلیفی برای همگان دانست و خاطر نشان کرد: انتخابات پرشور و با مشارکت بالا پشتوانه نظام بوده که باید با همکاری تمامی مسئولان به بهترین صورت در کشور برگزار شود.

انتهای پیام/

نظر شما