شناسهٔ خبر: 67028031 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تحلیل بازار | لینک خبر

استاندار گلستان:

هزینه ۲ هزار ۶۰۰ میلیاردی برای رفع مشکلات آب در گلستان

گرگان- استاندار گلستان گفت: در استان گلستان برای رفع مشکلات آب دو هزار و ۶۰۰ میلیارد تومان هزینه شده است و این موضوعی بود که مورد تاکید و دغدغه دولت بوده و همچنان نیز مورد تاکید و رسیدگی دولت سیزدهم ا

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار بازار به نقل از استانداری گلستان، علی محمد زنگانه اظهار کرد: در استان گلستان برای رفع مشکلات آب ۲ هزار و ۶۰۰ میلیارد تومان هزینه شده است و این موضوعی بود که مورد تاکید و دغدغه دولت بوده و همچنان نیز مورد تاکید و رسیدگی دولت سیزدهم است.

استاندار گلستان در خصوص اعتبارات مصوب سفرهای رئیس جمهور شهید به استان گلستان برای شهرستان کلاله خاطرنشان کرد: در سفر اول ۳۱ مصوبه با اعتبار ۳۱۲میلیارد تومان و در سفر دوم ۲۲ مصوبه با اعتبار ۲۸۹ میلیارد تومان برای کلاله در نظر گرفته شد که تاکنون ۱۳۰ میلیاد تومان آن اختصاص پیدا کرده است.

استاندار گلستان گفت: علاوه بر این از محل اعتبارات استانی نیز ۲۰۲ میلیارد تومان برای کلاله اختصاص داده شده است.

زنگانه بیان کرد: تکمیل مدارس شهرستان به تعداد دو مدرسه با اعتبار مصوب ۶.۸ میلیاردتومان در سفر اول و ۱۲ مدرسه با اعتبار ۳۵.۵ میلیارد تومان در سفر دوم که با تخصیص حدود ۵.۵ میلیارد تومان در سفر اول یک مدرسه تکمیل و یک مدرسه در مهرماه سال جاری به بهره برداری خواهد رسید .

وی افزود: تکمیل پل ورودی کلاله با اعتبار مصوب ۶۰ میلیارد تومان در سفر اول با هزینه کرد بالغ بر ۶۵ میلیارد تومان و تخصیص ۳۰ میلیارد تومان برای پروژه مذکور از محل اعتبارات راهداری از دیگر خدمات دولت در شهرستان کلاله بوده که این پروژه طی ۱۰ روز آینده به بهره برداری خواهد رسید.

استاندار گلستان بیان کرد: تکمیل جایگاه سوخت رسانی فرودگاه کلاله با اعتبار مصوب ۴۵ میلیارد تومان، اجرای عملیات آبخیزداری در حوزه‌های آبخیز شهرستان از دیگر اقدامات دولت سیزدهم در کلاله است که با اعتبار مصوب ۶۴ میلیارد تومان در سفر اول با تخصیص ۱۷.۱۲ میلیارد تومان اجرایی شده است.

زنگانه گفت: تکمیل سه مجموعه ورزشی شهرستان (استادیوم ورزشی شهرستان، سالن ورزشی و چمن مصنوعی روستای مالای شیخ) با اعتبار مصوب ۱۵.۵ میلیارد تومان در سفر اول و دوم با تخصیص ۳.۹ میلیارد تومان از دیگر مصوبات و خدمات دولت سیزدهم در کلاله بوده است.

نظر شما