شناسهٔ خبر: 67027213 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: بسیج نیوز | لینک خبر

یادداشت مسوول نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین؛

از فروپاشی کمونیست تا بیداری در قلب اروپا و آمریکا

امامین انقلاب با پیش بینی حوادث آینده جوامع و قدرتها بر اساس بینش الهی و سیاسی خود توانستند صدق گفتار خویش را با وعده های منطبق بر قرآن به دنیا عرضه کنند.

صاحب‌خبر -

قزوین_به گزارش بسیج، بصیرت سیاسی ناشی از بینش الهی امامین انقلاب مواردی را در آینده پیش بینی می کند که در ذهن بسیاری از عوام غیر ممکن است و سیاسیون کارکشته نیز نمی توانند بپذیرند زیرا خارج از قاعده و فرمول ابرقدرت ها، ملتی حرکت کند. از فروپاشی کمونیست با ده هزار کلاهک اتمی تا بیداری ملت ها در قلب اروپا و آمریکا، همه نشان دهنده دید بلند و افق امامین انقلاب است. کمونیست سرمست از قدرت نظامی پهناوری جغرافیا و دارنده حق وتو هیچ سخنی را جز مادیات نمی پذیرفت و منشا تفکر الحادی سرلوحه دنیاگرایی شده بود. امام خمینی با نوشتن نامه ماندگار تاریخی به گورباچف خبر از واقعه ای ناگوار برای شوروی داد و سقوط کمونیست را از اتفاقات حتمی جهان دانست.

 

حجت الاسلام علی یوسفی مسوول نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین، در یادداشتی نوشت: آن روزگار گورباچف به نامه امام خمینی اهمیت نداد و اصولا بنا بر سنت گذشته، بلوک شرق و غرب ایران و سیاستمدارانش را در قد و قواره توصیه به خویش نمی دانستند. لذا آیت الله جوادی آملی و مرحوم مرضیه دباغ مامور رساندن نامه امام به گورباچف شدند و سال ۱۹۹۳ زمزمه فروپاشی و تجزیه شوروی رقم خورد و کمونیست به موزه های تاریخ سپرده شد.

دفاع مشروع از مظلومان عالم

 بنیانگذار جمهوری اسلامی مطالبی را تحت عنوان وعده صادق فرمودند که به حقیقت پیوست، وقتی این سخنان را بیان می کردند که ما انقلابمان را به دنیا صادر می کنیم کسی تصور نمی کرد که انقلاب اسلامی امروز در قلب جهان غرب و آمریکا پرچمش برافراشته شود. انقلاب اسلامی با ابزار نرم در دل ملت ها جای گرفت و امروز در قلب ملت ها و ذهن آزادگان عالم ثبت شده است، ما انقلاب مان را با سلاح و زور به دنیا تحمیل نکردیم بلکه با دفاع مقدس و طرفداری از ملت های مظلوم هویت حقیقی خویش را به دنیا عرضه کردیم.

 

وقتی امام فرمود نظام کمونیستی به موزه خواهد پیوست و صدای شکسته شدن استخوان های غرب را می شنوم مردم می بینند که تمدن غرب در مواجهه با تمدن نوین اسلامی با همه قدرت به میدان آمده است اما شکست های پی در پی را تجربه می کند.‌ شوروی بزرگترین قدرت هسته ای و نظامی دنیا، پهناورترین کشور با اندیشه های الحادی به نقطه ای رسید که در بن بست تفکر الحادی و دام بزرگ غرب قرارگرفت. امام خمینی با ارسال نامه ای به گورباچف خبر از فروپاشی شوروی داد هرچند این قضیه از طرف رییس جمهور شوروی جدی گرفته نشد اما پس از اندکی این وعده صادق امام مستضعفان به حقیقت پیوست.

بیداری ملت های اروپا و آمریکا وعده امام خامنه ای به حقیقت پیوست

بیداری اسلامی و ملت های آزاد اندیش جهان اتفاق افتاده و بحث نابودی رژیم صهیونیستی از جمله مباحثی است که در وعده صادق امام امت بیان شد و تمدن نوین اسلامی در حال تحقق است. گفتمان انقلاب در دنیا در حال گسترش است و شعارهای ما در دانشگاه های آمریکا و اروپا شنیده می شود. اگر رهبر انقلاب می فرمایند؛ دانشجویان آمریکا در سمت درست تاریخ ایستادند یعنی بیداری اسلامی در دنیا اتفاق افتاده است و این وعده راستین با فروپاشی غرب و اسرائیل شتاب بیشتری خواهد گرفت.

نامه رهبر انقلاب به دانشجویان آمریکایی و اروپایی یکی از نشانه های حرکت در مسیر امام راحل است و با ادامه مسیر افق اندیشه های امام بزرگوار شاهد تحولاتی خواهیم بود و جنبش هایی که علیه استبداد و استکبار شکل گرفت، دنیا، نابودی غرب را تجربه خواهد کرد.

نامه رهبر انقلاب به دانشجویان غربی پیام‌ به همه آزاد اندیشان جهان است

نامه رهبر انقلاب به دانشجویان غربی انتقال گفتمان انقلاب و ایده امام راحل است که ما انقلابمان را به دنیا صادر خواهیم کرد. این نامه نقش مهمی در همه دنیا دارد و پیامی بود به همه آزاد اندیشان جهان و گام مهمی در وعده صادق.

ملت های دنیا و غربی ها باید میلیاردها دلار مالیات بدهند تا اسرائیل دست به غارت و کشتار بزند. برای بقا این طفل نامشروع با سخت افزار و نرم افزار قوی هر روز حامی ماشین کشتار هستند در حالی که فقر در غرب بیداد می کند و هزاران بی خانمان وجود دارد. پول مالیات دهندگان صرف ادامه حیات رژیم صهیونیستی می شود لذا با الهام از شعارهای انقلاب و دسترسی به رسانه بیداری واقعی در قشر آزاد اندیش آمریکا و اروپا رخ داده و با نامه رهبر انقلاب به دانشجویان تاریخ شتاب بیشتری به خود گرفته است.

جغد شوم صهیونیست بر ویرانه های فلسطین دنیای غرب متوجه شد که اسراییل بر روی ویرانه های فلسطین چپاول و غارت ملت های دنیا را رقم می زند و همانند جغد شومی بر ویرانه های فلسطین آشیان گرفته است.امروز فلسطین تبدیل به مسئله اول جهان شده است و عموما یک مطالبه اسلامی نیست بلکه تمام وجدان های بشری و مکتب های آزاد اندیش اسرائیل را غاصب می دانند.

فکر و مبانی شهید رییسی در انتخابات پیش رو لحاظ شود

رهبر انقلاب خطاب به دانشجویان آمریکایی فرمودند؛ شما در سمت درست تاریخ ایستادید و توصیه ای که در پایان نامه مبنی بر ارتباط با قرآن دادند، قطعا مورد توجه جهانیان قرار گرفت وقتی شهید رییسی قرآن را در سازمان ملل روی دست بلند کرد بیانگر این است که سرباز ولایت و در مسیر درست انقلاب حرکت خواهد کرد. امیدواریم در انتخابات پیش روی ریاست جمهوری فکر و مبانی رییس جمهور شهید رییسی جاری باشد و مبانی فکری اخلاق مداری و جهاد در دستور کار قرار گیرد.

حجت الاسلام والمسلمین علی یوسفی مسوول نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین

 

انتهای پیام/۱۰۰۲/

نظر شما