شناسهٔ خبر: 67389002 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

استاندار ایلام در سالروز آزادسازی مهران:

مردم ایلام مشارکت بالایی در انتخابات خواهند داشت

رضا پاکزاد

استاندار ایلام: مردم ایلام با مشارکت بالا در انتخابات، بار دیگر نقش‌آفرین خواهند شد و ولایت‌مداری خود را  اثبات می‌کنند.

صاحب‌خبر -

«حسن بهرام‌نیا» شامگاه چهارشنبه ۶ تیرماه ۱۴۰۳، در مراسم سالروز آزادسازی مهران، ضمن گرامی‌داشت یاد و خاطره شهدا اظهار کرد: اکنون در محل معراج شهدا به عنوان یک مکان و جایگاه مقدس هستیم، یادمان مقدس قلاویزان قدم‌گاه ۶ هزار شهید از سراسر کشور است.

وی افزود: رهبر معظم انقلاب عنوان کردند «زنده نگه‌داشتن یاد و خاطره شهدا، کم‌تر از شهادت نیست»، بنابراین از مجموعه سپاه و در راس همه سردار حسینی که بانی این برنامه وزین، باشکوه و معنوی بودند قدردانی می‌کنم.

این مسئول در ادامه با اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب یادآورشد: رهبر معظم انقلاب فرمودند«مظهر قدرت ایران شهدا هستند».

وی با بیان این‌که استان ایلام در برگزاری انتخابات ۱۱ اسفندماه ۱۴۰۲ (دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری) در اکثر شاخص‌ها حائز رتبه نخست کشوری شده است، گفت: مردم ایلام بار دیگر با مشارکت بالا در انتخابات، نقش خود را به‌خوبی ایفا خواهند کرد و ولایت‌مداری و عشق به ولایت و انقلاب را اثبات می‌کنند.

بهرام‌نیا اضافه کرد: انتخابات مظهر اقتدار ملی است و هر قدر این انتخابات پرشور و باشکوه‌تر باشد اقتدار کشور در همه حوزه‌ها بیشتر است.

وی ضمن تأکید بر ضرورت حضور حداکثری مردم در انتخابات، بر انتخاب اصلح نیز تاکید کرد و گفت: رهبر معظم انقلاب شاخص‌های نامزد اصلح را در ویژگی‌هایی نظیر اعتقاد قلبی به نظام، کارآمد بودن، خستگی‌ناپذیر بودن و استفاده صحیح از ظرفیت‌های کشور عنوان کردند که این ویژگی‌ها باید مدنظر همه رای‌دهندگان باشد.

استاندار ایلام در پایان ضمن قدردانی از مردم مهران، گفت: مردم مهران میزبانی شایسته برای زوار عتبات عالیات هستند و به درستی که عملیات کربلای یک، مهران را دروازه کربلا کرد.
انتهای پیام

نظر شما