شناسهٔ خبر: 67026716 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: جام‌جم آنلاین | لینک خبر

آغاز طرح نظارتی لاستیک ، تعویض روغنی ، تزئینات اتومبیل

معاون بازرسی و نظارت و حمایت از حقوق مصرف کنندگان استان هرمزگان گفت : طرح نظارتی ویژه لاستیک ، تعویض روغنی ، تزئینات اتومبیل در استان هرمزگان از 12 خرداد آغاز و تا 22 خرداد ادامه خواهد داشت.

صاحب‌خبر -

هرمزگان-جام جم انلاین-معاون بازرسی و نظارت و حمایت از حقوق مصرف کنندگان استان هرمزگان گفت : طرح نظارتی ویژه لاستیک ، تعویض روغنی ، تزئینات اتومبیل در استان هرمزگان از 12 خرداد آغاز و تا 22 خرداد ادامه خواهد داشت.

 عبدالرضا پیروی منش بیان کرد : بازرسان در قالب طرح ویژه، نظارت بر بازار لاستیک،تعویض روغنی و تزئینات اتومبیل مورد پایش قرار می دهند.

پیروی منش افزود : تعداد ۱۲۷۰ واحد صنفی لاستیک ، تعویض روغنی ، تزئینات اتومبیل در استان مشغول فعالیت هستند که در این طرح تمام واحدهای صنفی این رسته مورد پایش و رصد بازرسان قرار می گیرند.

وی در ادامه بیان کرد : شهروندان در هنگام خرید و یا تعویض روغن موتور خودروی خود، فاکتور معتبر فروشگاه با مشخصات کامل روغن خریداری شده دریافت نمایند.

معاون بازرسی و نظارت و حمایت از حقوق مصرف کنندگان استان هرمزگان در آخر تاکید کرد :  شهروندان می‌توانند در صورت مشاهده هر گونه تخلف واحدهای صنفی اعم از کم‌فروشی، گرانفروشی، عدم درج قیمت مراتب تخلف واحدهای صنفی مراتب را با شماره تلفن ۱۲۴ و یا بامراجعه به ادارات تابعه در شهرستان‌ها و در مرکز استان به سازمان صنعت، معدن و تجارت مراجعه نموده و موارد را گزارش نمایند.

نظر شما