شناسهٔ خبر: 67025483 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: شفقنا | لینک خبر

رسانه امنیتی عراق: حملات هوایی در دیاله و کرکوک به انهدام 10 مخفیگاه داعش منجر شد

صاحب‌خبر -

شفقنا- رسانه امنیتی عراق از انهدام شماری از مخفیگاه های عناصر تروریستی داعش در نتیجه حملات هوایی در غرب و شمال این کشور خبر می دهد.

به گزارش شفقنا، خبرگزاری رسمی عراق (واع) پیش از ظهر امروز (چهارشنبه) در پایگاه اینترنتی خود نوشت که هسته اطلاع رسانی امنیتی این کشور با صدور بیانیه ای، از انجام حملات هوایی علیه مخفیگاه های عناصر گروهک تروریستی داعش در استان دیاله در نزدیکی مرز مشترک با ایران و استان مورد مناقشه کرکوک خبر داده و تاکید کرد که این عملیات به انهدام 10 مخفیگاه آنها منجر شده است.

بنا بر آن چه در این بیانیه آمده، نیروی هوایی عراق با نظارت و برنامه ریزی فرماندهی عملیات مشترک، با استناد به اطلاعات دقیق ادارات و آژانس های اطلاعاتی و با هماهنگی هسته هدف گیری وابسته به این فرماندهی، چهار پناهگاه عناصر تروریستی در استان دیاله در غرب و شش پناهگاه دیگر آنها در استان کرکوک در شمال این کشور را با استفاده از هواپیماهای «سسنا کاروان» هدف قرار داده و منهدم ساخته است.

هسته اطلاع رسانی امنیتی عراق در پایان بیانیه خود نیز خاطر نشان ساخت که حملات اخیر نیروی هوایی این کشور در ادامه عملیات آفندی در راستای جلوگیری از استفاده تروریست های داعش از مخفیگاه های پیشین خود و قطع راه های تدارکات لجستیکی آنها انجام شده است.

خبر اصلی را در واع ببینید

نظر شما